“Gezellig en lekker restaurant”
Beoordeling van Passion

Passion
Geclassificeerd als nr. 25 van 955 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant is het eten altijd verzorgd en krijg je vriendelijke bediening. De zaak is ook gay friendly wat meegenomen is.

Datum van bezoek: september 2019

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel ... zeer lekkere brasserie keuken ... wij namen de suggestie : zeeeeeer lekker

Datum van bezoek: februari 2020
5 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant lekker eten en zeer vriendelijke bediening, ik ga daar zeker nog terug. Wat verscholen in het toeristische centrum van Gent maar prima restaurant

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld

Gezellige plaats, heel vriendelijke bediening, lekkere huiswijn en eten. De scampi chef was heerlijk. Ook mijn tafelgenoten waren gelukkig met hun menu.
Zeker om terug te keren

Datum van bezoek: december 2019
17 december 2019 beoordeeld

Zeer verzorgde klassieke keuken. Iedere dag enkele specials. Wij hebben een stoofpotje van hertenkalf gegeten. Geserveerd in de grote pot, zodat wij nog enkele malen ons bord hebben kunnen bijvullen. Klasse bediening.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Passion bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Passion geweest? Deel je ervaringen!