“excellent restaurant, lekker eten en super vriendelijke bediening;”
Beoordeling van Beiruti Ghent

Beiruti Ghent
Laat maaltijden bezorgen
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 128 van 950 Restaurants in Gent
5 augustus 2020 beoordeeld

Sharing menu genomen, ruimschoots voldoende, prijs/kwaliteit zeker in orde, dit restaurant is een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2020

30 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Begint al bij binnenkomen:supervriendelijk, gemotiveerd personeel. Eten: verrassend lekker, hou zeker een gaatje vrij voor het dessert...verse baklava zalig! Wij hebben de dessert in take out meegenomen.
Eerste keer, hier komen we ZEKER terug!!
Doe zo verder
(Wel eerder voor lunch...geen alcohol aanwezig. Wij genieten graag van een glaasje bij ons diner.) indien mogelijk, reserveer een plaatsje in de tuin.

19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lekker eten in een prachtig kader! Prijs kwaliteit dik in orde. We raadde het iedereen aan en komen zeker nog eens terug!!

10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

30 euro voor een verrassingsafhaling
Twee potten humus
Twee mini salades
Geen brood, geen opties...

Echt jammer, had hier hoge verwachtingen.

15 april 2020 beoordeeld

Ik was reeds eens gaan eten in het restaurant zelf. Nu wou ik hen steunen in Corona-tijden. Elke keer val ik achterover van de kwaliteit van het eten, van de smaken die ze in hun voedsel steken. Het is een heel gezellig en warm aanvoelend restaurant, dat gevoel steken ze ook in hun eten.
Echt geweldig!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Beiruti Ghent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Beiruti Ghent geweest? Deel je ervaringen!