“onbetrouwbaar, ondermaatse kwaliteit.”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 120 van 958 Restaurants in Gent
21 maart 2020 beoordeeld

Gezien de corona-crisis hebben wij onze bestelling laten leveren.
Nog geen minuut nadat onze bestelling was geleverd, we hadden alles net uitgepakt kregen wij een telefoon van de zaak. Ik kon hen vertellen dat volgens mij op het eerste zicht het niet klopte, ik zag nergens de falafel. Die hadden wij volgens de juffrouw niet besteld. Ik vroeg waarom ze me belde? Om te weten of onze levering was geleverd was het antwoord. (?)Nadat ik zag dat de falafel op onze bestelling stond belde ik terug dat ik die nergens terugvond. Nu was het antwoord dat de falafel iets met kaas was? Maar later bleek dat sowieso het aantal gerechten niet klopte en wij nog iets anders hebben gekregen dat we niet hadden besteld. Wij hebben nog verschillende malen proberen bellen maar er werd niet meer opgenomen. Ze hebben klaarblijkelijk een verkeerde levering meegegeven hebben dit beseft en ons opgebeld. Toen het voor hen duidelijk was dat wij niet goed meer wisten wat onze bestelling was zijn ze gaan liegen en vervolgens hun telefoon afgelegd. Kijk, fouten kunnen gebeuren en dit is niks vergeleken met de miserie waar iedereen nu in leeft. Maar los van dit alles was de kwaliteit van het eten ook ondermaats er zijn veel betere zaken waar je Libanees, Syrisch kunt eten. Het Libanees brood was uitgedroogd als karton en de hummus flets. Had men niet geweigerd om de telefoon nog op te nemen had ik niet de moeite gedaan om deze negatieve review te schrijven.

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld

We gingen voor het menu en waren zeer aangenaam verrast door de vele gestaag aanrukkende gerechtjes die we voorgezet gekregen, een veelheid van delicieuze smaken. De potjes bleven maar arriveren, zodat wij vroegen of we straks een doggy bag konden meenemen. De serveerster antwoordde dat dit niet mogelijk was. We gingen niet in discussie, maar ik vermeldde het wel in een review 's anderendaags. Prompt kreeg ik een mail van de zaak: "Wij willen onze excuses aanbieden voor de weigering u een doggy bag mee te geven. Eigenlijk moedigen we onze gasten aan om altijd wat niet wordt opgegeten mee naar huis te nemen, aangezien dit letterlijk deel uitmaakt van ons concept. " Deze mail werd ook gevolgd door een telefoontje van de zaak, waarin men meer uitleg vroeg én... mij werd aangeboden nogmaals langs te gaan om een zakje met gerechtjes in ontvangst te nemen dat ik kon meenemen naar huis. Dit zakje was niet zuinig en met zorg geprepareerd en mijn man heeft 's avonds ook nog kennis kunnen maken met de heerlijke Beiruti-tastes. Top!

22 februari 2020 beoordeeld

De suggestie menu (€35/p) genomen en ons laten verrassen. allemaal heel lekker. Vriendelijke uitleg en bediening.

14 februari 2020 beoordeeld

Ik had hoge verwachtingen toen ik de reservatie maakte bij Beiruti. Ik vermeldde voor de zekerheid dat er 1 persoon glutenvrij moest eten, ik kreeg onmiddellijk een vriendelijke mail terug dat dit geen probleem was. Ik was dus gerustgesteld. Bij aankomst was alles nogal chaotisch. We kregen het concept zeer kort (te kort) uitgelegd en uiteindelijk een korte “je kan ook het Valentijnsmenu kiezen”. We waren wat verbaast dat we niet eerst even onze jas konden uitdoen, alles nogmaals op een kaart konden bekijken. Nee, we moesten asap bestellen. Mijn keuzestress werd op de proef gesteld en gemakkelijkheidshalve kozen we voor het menu. Dan maar door naar de kassa. Ik had al gelezen dat je er geen alcohol kon verkrijgen, absoluut geen probleem gezien de tournee minerale maand, maar mijn verbazing was opnieuw groot dat we de keuzes uit een frigo kregen qua frisdranken. Niet de gewone cola of Fanta, die zou ik herkennen, maar eerder specialere dranken. Ook geen probleem voor me, maar dan wil ik wel een woordje uitleg ipv : “hier kies maar”. Opnieuw, onaangenaam.
Dan maar betalen en naar de tafel. Alwaar niet veel later het eerste glutenbevattende gerecht kwam. Nochtans bij de reservatie en bestelling vermeld en telkens te horen gekregen dat het geen probleem was. Toen ik vroeg of het glutenvrij was en uitlegde dat ik dat niet mocht eten, namen ze het weg, duurde het vervolgens 20 min alvorens er iets anders kwam, namelijk glutenbevattend brood met hummus. De moed zonk me in de schoenen en voor mij was de avond rond. Het eten dat volgde vond ik eigenlijk ook niet lekker. Te zuur, te eentonig van smaak. Uiteindelijk kregen we nog een dessert dat een zeer onaangename structuur had in de mond, alsof we zand aten. Tot slot, lees ik overal dat het personeel zo vriendelijk en behulpzaam is, ik zou eerder zeggen gestresseerd, chaotisch en kort van stof.
Hoge verwachtingen maar helaas allesbehalve ingelost.

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor een verrassingsmenu van 35 euro. Zeer vriendelijke bediening. Alles was heerlijk van smaak maar ... veel te veel. Met 2 menu’s hadden we genoeg gehad voor 4. Je kan wel de rest meekrijgen. Tip: kies zelf wat je wil. Wij vonden het raar dat je vooraf moest betalen, zelfs vooraf bestellen welke koffie je wou als afsluiter. Waarom er geen alcohol geschonken wordt? Omdat de smaken beter uitkomen met water, vonden we geen correcte uitleg, aangezien je wel alle soorten limonade kan bestellen.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Beiruti Ghent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Beiruti Ghent geweest? Deel je ervaringen!