“Klein maar fijn”
Beoordeling van Steamy Windows

Steamy Windows
Geclassificeerd als nr. 337 van 956 Restaurants in Gent
15 maart 2020 beoordeeld

Als je net als ik gek bent van Dim Sum, dan is dit jouw plekje. Wij waren het meest fan van de 'Gyoza Freshwater Prawn', 'Pork' en 'chicken' dumplings. De 'Miso soup' met shytake (als ik het met een i schrijf mag ik het niet posten wegens scheldwoord) en 'Fish Bun' waren zeker niet slecht, maar mindere smaakbommetjes dan de dumplings.
Conclusie: echt superlekker en een bezoekje waard als je graag van deze gestoomde hapjes smult.

Datum van bezoek: maart 2020

15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek om te lunchen of een biertje te drinken. De dumplings en gyoza zijn top en het personeel is supervriendelijk en behulpzaam!

Datum van bezoek: december 2019
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine hippe plaats waar ze dumplings in alle maten en soorten serveren.
Ik ben gegaan voor de dashi soep. Een (iets te?) lichte bouillon met garnituur en kleine dumplings/gyoza. Pikante afsmaak.
Leuk is de verschillende frisdranken uit Japan.

Datum van bezoek: november 2019
22 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten . Heel goede prijs/kwaliteit.Vriendelijkebediening. Lekkere home made llilimonadelimonade.we komen

Datum van bezoek: oktober 2019
7 juli 2019 beoordeeld

erg lekkere dumplings, en ook de sausjes waren super! Het kan ontzettend druk zijn, maar het is het zeker waard.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Steamy Windows bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Steamy Windows geweest? Deel je ervaringen!