“eerste keer vegan experience”
Beoordeling van Epiphany's Kitchen

Epiphany's Kitchen
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 50 van 947 Restaurants in Gent
5 augustus 2020 beoordeeld

eerste maal vegan gegeten, aangenaam verrast als notoir vleeseter:-) vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit zeker in orde, aanrader voor vegan of vegetariers. Er is zelfs mogelijkheid om vlees of vis te nemen bij het gerecht.

Datum van bezoek: augustus 2020

24 juli 2020 beoordeeld

Uitstekend vegan gegeten. Heerlijke gazpacho en kaaskroketjes. Aankleding van bord en zaak erg smaakvol ( en dat kun je letterlijk nemen)

Datum van bezoek: juli 2020
13 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten viel wat tegen, had hier meer van verwacht. Truffelkroketjes zijn goed en lekker. Pasta van courgette wordt op het bord na 10 minuten een drassige massa. De vongoles erbij zijn wel smakelijk. Geen aparte smaken. Terras is leuk en gezellig, inrichting binnen idem dito. Bediening is goed.

Datum van bezoek: juli 2020
10 maart 2020 beoordeeld

Op maandag zijn niet zo veel restaurants open in Gent, dus vonden we op goed geluk dit restaurant met heel mooi interieur. De kaart is niet zo duidelijk, maar de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Alleen gaven ons niet hetzelfde advies waardoor er nog meer verwarring werd gecreëerd. Het eten zelf vonden we veel te prijzig voor de porties (bv 2 toastjes voor 14 € als voorgerecht!) en de smaken waren niet volledig mijn ding. Het was zeker niet slecht, maar niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2020
5 maart 2020 beoordeeld

We namen de menuformule. De 3 voorgerechtjes 2share vielen mager uit. De hoofdgerechten (pizza en pasta) waren smaakvol. Als je er vlees of vis of andere toppings bij besteld, wordt het menu snel veel duurder. Voor 245 euro pp met 4 man gegeten en gedronken (aperi, water, 1 glas wijn pp en koffie). Dat vonden wij toch een beetje duur voor omdat de portie vlees of vis echt klein was.
Voor wie vegan en glutenvrij wil eten is deze plek ideaal. Wil je de prijs drukken dan raad ik aan je te beperken tot enkel het hoofdgerecht zonder extra's.
Verder heel gezellig kader, en aangename locatie. Maar als er veel volk zit is het best luidruchtig. De mousse onderaan de tafeltjes (wel mooie tafeltjes!) helpt niet echt, meer textiel zou de akoestiek mschn wel kunnen verbeteren.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Epiphany's Kitchen bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Epiphany's Kitchen geweest? Deel je ervaringen!