“Wauw ”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Iedereen welkom...
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is klein en knus, heeft een mooi ligging, maar uiteindelijk draait het om het eten. En het eten is van een erg hoog niveau. Mooi gepresenteerd en iedere hap is een waar genot voor de mond. Een echte aanrader.

3 augustus 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten. We konden kiezen uit verschillende gerechten voor het 4-gangen diner en bestelden er een lekkere
fles wijn bij. De bediening was vlot en aardig. Het restaurant houdt goed rekening met de maatregelen die moeten worden nageleefd ivm COVID-19. Een echte aanrader!

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute nog een tafel kunnen reserveren in dit knusse restaurantje. Gastvrouw was vriendelijk en gastvrij. Genoten van het 4-gangen-diner. Er zat voldoende ruimte tussen de verschillende gangen. Gestart met een pico aperitief. Eten was heerlijk! Hebben in alle rust kunnen genieten en zijn verzadigd vertrokken. Wat op viel was de netheid van het restaurant en de aankleding. Geen vuiltje stof te bekennen aan onze tafel en accessoires.

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een vriend bij dit restaurant gereserveerd. Dit bleek een goede keus. Eten was super en erg lekker. De bediening was helemaal top en kon veel over de gerechten en wijnen vertellen. Wij zouden hier zeker terug komen.

Datum van bezoek: juli 2020
4 juli 2020 beoordeeld

Per toeval hier uitgekomen. Valentijn is een knus restaurant wat mij deed denken aan een goede bistro in Parijs. Goede, relaxte sfeer. Het eten is heerlijk, wij namen het 4 gangen menu. In overleg werden wat gerechten aangepast maar zonder problemen. Borden zijn ook mooi opgemaakt en porties zijn voldoende. Kortom, een aanrader voor Ls in in Gent heerlijk en op niveau wilt eten

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Restaurant Valentijn bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Valentijn geweest? Deel je ervaringen!