“Romantisch dineren”

Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Iedereen welkom...
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Spijtig maar doorlopend open betekent voor hen tot ze binnen zijn voor die dag. Om 15u op zondag 2/12 keuken gesloten

Datum van bezoek: december 2018
Gent70, Eigenaar van Restaurant Valentijn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste,

Voor u zoiets neerpent op tripadvisor doet u er misschien goed aan even de openingsuren na te gaan op tripadvisor zelf vermits u hier toch schrijft, eerder dan u negatief uit te laten zonder na te gaan wat u schrijft al dan niet klopt.
Waar staat dat wij doorlopend open zijn?
DUIDELIJK weergegeven op ZONDAG OPEN van 12h TOT 14h..
NIET DOORLOPEND zoals u schrijft en tevens GESLOTEN op zondagavond!!!
Hoe kunnen wij dan in godsnaam doorlopend open zijn???

Misschien bent u binnen als u op goed geluk een zaak kan binnenstappen (of vloog u overal buiten op dit "romantisch" uur?!) denkend op dit tijdstip een romantisch diner te kunnen krijgen..

Ter verduidelijking;
-DINER= Avondmaal.
-Lunch= Middagmaal.
-15h= Hoogstens teatime...maar dan misschien romantisch!!

In de hoop u hiermee van dienst te zijn.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn op een vrijdag gaan eten en we zijn voor de viergangen menu gegaan. Zeker een aanrader. Het eten was super lekker, je kan per gang kiezen wat je wilt en de bediening is enorm vriendelijk. De zaak is ook heel gezellig en romantisch. Reserveren is wel aangeraden op niet te zeggen een must.

Datum van bezoek: november 2018
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd vriendelijke ontvangst en het eten is fantastisch menu is zeker aan te raden staat in onze top 3 groetjes Anja

Datum van bezoek: november 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker tafelen in een mooi kader met bovendien een super vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Het menu al in is niet minder dan een echte aanrader. Een zeer fijne keuken en met kennis van zaken, geschonken wijnen waren subliem.Helaas kon niet iedereen de idyllische avond appreciëren.los van De luidruchtige Nederlandse tafel aan onze rechter zijde die het nodig achten de service tot last te zijn met tal van vervelende verzoeken hebben wij toch met volle teugen genoten van een heerlijke avond. Wij keren graag en wel terug !

Datum van bezoek: oktober 2018
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig avondje bijpraten met vrienden. Het eten was okay, maar aardig aan de prijs. Van het bediening kregen we het gevoel dat we niet welkom waren.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurant Valentijn bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Valentijn geweest? Deel je ervaringen!