“Gezellige avond uit”

Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Iedereen welkom...
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn op een vrijdag gaan eten en we zijn voor de viergangen menu gegaan. Zeker een aanrader. Het eten was super lekker, je kan per gang kiezen wat je wilt en de bediening is enorm vriendelijk. De zaak is ook heel gezellig en romantisch. Reserveren is wel aangeraden op niet te zeggen een must.

Datum van bezoek: november 2018

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd vriendelijke ontvangst en het eten is fantastisch menu is zeker aan te raden staat in onze top 3 groetjes Anja

Datum van bezoek: november 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker tafelen in een mooi kader met bovendien een super vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Het menu al in is niet minder dan een echte aanrader. Een zeer fijne keuken en met kennis van zaken, geschonken wijnen waren subliem.Helaas kon niet iedereen de idyllische avond appreciëren.los van De luidruchtige Nederlandse tafel aan onze rechter zijde die het nodig achten de service tot last te zijn met tal van vervelende verzoeken hebben wij toch met volle teugen genoten van een heerlijke avond. Wij keren graag en wel terug !

Datum van bezoek: oktober 2018
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig avondje bijpraten met vrienden. Het eten was okay, maar aardig aan de prijs. Van het bediening kregen we het gevoel dat we niet welkom waren.

Datum van bezoek: oktober 2018
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We voelden ons niet echt welkom, de bediening was gehaast! We hadden er meer van verwacht!!
Hier komen we niet meer terug..

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Restaurant Valentijn bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Valentijn geweest? Deel je ervaringen!