“Onvriendelijke bediening”

Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Iedereen welkom...
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig avondje bijpraten met vrienden. Het eten was okay, maar aardig aan de prijs. Van het bediening kregen we het gevoel dat we niet welkom waren.

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We voelden ons niet echt welkom, de bediening was gehaast! We hadden er meer van verwacht!!
Hier komen we niet meer terug..

Datum van bezoek: september 2018
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen goed woord voor. Slechte bediening. Niet behulpzaam. Ik kreeg er geen goed gevoel bij. Eten was lauw. Kom hier nooit meer.

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel. Heel lekker gegeten met verse seizoensgroentes. Niet groot maar wel knus.

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrienden uit Gent hebben ons meegenomen naar Valentijn. Dat belooft natuurlijk veel goeds. Dat is op alle manieren uitgekomen. Het restaurant is klein en gezellig. De gastvrouw is zeer to the point met haar uitleg en adviezen. De keuzemogelijkheden bij het 4-gangenmenu zijn ruim genoeg voor iedereen. De gerechten zijn voortreffelijk en de borden mooi opgemaakt. Het uitgebreide keuzemenu is met amuse, aperitief, passende wijnen en koffie toe. Het maakt het plaatje op een mooie manier compleet. Alles bij elkaar een voortreffelijke afsluiting van de dag.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Restaurant Valentijn bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Valentijn geweest? Deel je ervaringen!