“Knus en supper vriendelijke bediening”
Beoordeling van Restaurant Valentijn

Restaurant Valentijn
Geclassificeerd als nr. 15 van 1.020 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Iedereen welkom...
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik aten gisteren in restaurant Valentijn en ik kan niets anders dan goed zeggen,, het restaurant zelf is zo knus en gezellig. Het interieur geeft je een warm gevoel. De gastvrouw zelf is heel vriendelijk en sociaal,, ze neemt mooi de tijd tafel per tafel en dat kon ik erg appreciëren :) wat het eten betreft, één woord magnefiek!! We hebben van begin tot eind van iedere hap genoten. Je merkt dat de chef ook met liefde het eten bereidt en de borden waren ook zo mooi gedresseerd. Ja mensen restaurant Valentijn is een echte aanrader!! Als je je lief eens wil verrassen met een gezellig en romantisch etentje dan is Valentijn the place to be ;)

XXX

9 september 2018 beoordeeld

Gisteren avond zijn wij met 2 gaan eten naar restaurant Valentijn voor de eerste keer. Wij hebben hier geboekt omdat het restaurant zo'n hoge score had op tripadvisor. Nu heb ik toch mijn bedenkingen bij de andere recensies, ik vraag mij af of die mensen wel al eens eerder op restaurant geweest zijn.

Begint al bij het binnen komen. Wij gaan zitten en wachten 15 minuten op uitleg of de vraag om iets te drinken terwijl er 2 jonge blonde dames achter de bar staan te wachten. Als ik dan uiteindelijk vraag om iets te mogen bestellen dan zeggen ze dat ze dat niet mogen, alleen de bazin bestelt aan tafel. Dus wachten we maar wat langer. Ze komt en stelt een aperitief voor, ik neem een picon witte wijn, was zeer lekker en mevrouw een huisaperitief, was zeer zoet. Dan nemen we het menu, je kan niet anders op zaterdag. Nu waan ik mijzelf terug in het derde middelbaar van de kokschool, de gerechten die ik hier krijg zijn zeer gewoontjes waarschijnlijk al jaren dezelfde een beetje saai en niet echt van niveau. Het dessert past in een holle kies, de creme brulee is veel te ver gegaard (eieren zijn geschift). Wat ik heb gegeten staat hier ook op de foto's op tripadvisor dus vaak het zelfde. De wijn is goedkoop, vooral die rode wijn misschien toch eens opnieuw proeven? Mijn verdikt, 60 euro is te veel voor matige en amateuristische keuken. Dit restaurant zou niet nummer 4 van Gent moeten zijn.

6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend 4 gangen menu met heerlijke wijnen. Een chef die veel aandacht besteed aan zijn gerechten en een gastvrouw die het overzicht heeft......echt een top avond gehad, onze oprechte complimenten.
Toine & Belinda

12 augustus 2018 beoordeeld

Zeer gezellige locatie in het "Patershol". Zeer klein huisje, dit maakt het super gezellig, met een gelijkvloers en een bovenverdieping. De vriendelijkheid van de eigenares en het personeel speelt ook mee, en natuurlijk het lekkere eten, mooi geserveerd. Men krijgt net genoeg tijd tussen de verschillende gerechten, zodat je niet alles snel achter elkaar moet verorberen zoals bij vele restaurants tegenwoordig. De aangepaste wijntjes zijn ook lekker en gul ingeschonken. Wij nemen steeds de keuzemenu, en worden nog altijd aangenaam verrast. De speciale menu voor de Patersholfeesten was ook zeer lekker. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel bij het voorgerecht (scampi met curry) als bij het hoofdgerecht (varkenshaasje met Blackwell saus) waren zowel het hoofdingrediënt als de saus fantastisch goed klaargemaakt en dat is het belangrijkste. De crème brulee was ook heel lekker, maar mocht wat meer brulee zijn. In elk geval een heel fijne ervaring en scherp van prijs!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant Valentijn bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Valentijn geweest? Deel je ervaringen!