107 US$
Priceline96 US$
Booking.com96 US$
eDreams96 US$
Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een aantal overnachtingen geboekt. Vriendelijk personeel. Ontbijt gewoon goed. Kamers goed verzorgd hoewel de doucheruimte aan de krappe kant is. Het oude centrum lopend binnen een kwartier. Goede uitvalsbasis voor een verblijf in Gent.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Wij waren heel blij dat we dit charmante hotel hadden geboekt. Zeer vriendelijk personeel, schone kamers met prima bedden en airco (voor de liefhebbers van slapen met open ramen zijn horren bevestigd) en vriendelijk geprijsd ontbijtbuffet met ruime keuze. Wij waren ook onder de indruk van de mooie binnentuin. Alleen de wifi-verbinding is erg slecht. Verder niets dan lof!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 juni 2019

uitgebreid ontbijtbuffet
standaardkamer was ruim genoeg en was clean, voorzien van airco
geen lawaai s'nachts gehoord
niet te ver van het centrum
enige nadeel:geen lift en kamer was via een kleine doolhof bereikbaar

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is prima te bereiken en is een goede basis om de stad Gent te bezoeken. De kamers zijn ruim, goed en hebben airconditioning. De auto kan tegen betaling iets verderop in een parkeergarage staan. Het ontbijt is prima dus als wij weer naar Gent gaan, komen we hier zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 26 oktober 2018

We werden vriendelijk onthaalt en onze bagage konden we reeds vroeg achterlaten aan de receptie zodat wij meteen de stad konden gaan verkennen. Het is op perfecte wandelafstand van station Gent Dampoort, maar ook op perfecte afstand van het centrum.
Het is een eenvoudig hotel, kamers zijn voldoende ruim zonder al teveel extra luxe. Badkamer is dan wel weer aan de kleine kant, maar alles wat je nodig hebt is er wel.
Het is wel ontzettend warm op de kamers, je kan ook maar 1 raam openzetten. Jammer genoeg was het heel duidelijk te zien dat muggen in deze kamer een probleem zijn. Dit deed toch wel wat afbreuk aan het uitzicht van de kamer wat best jammer is.
Het ontbijt is niet echt uitgebreid, maar er is voldoende keuze. De dame die ons onthaalde aan het ontbijt vonden we minder vriendelijk. Het is wel een mooie ruimte waar het ontbijt geserveerd wordt.

Datum van verblijf: oktober 2018