Parkhotel
132 US$
171 US$
155 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 179 US$ per nacht.

100 US$
TripAdvisor
  • Zwembad
15 november 2017 beoordeeld

Prima hotel.
Op loopafstand van het centrum (15 min)
Netjes en schoon.
Hier komen is wel even zoeken en de parking is heeel erg smal.
Ontbijt is ook goed .
Niet uitgebreid maar genoeg keuze.
Word ook prima aangevuld.

Kamertip: Kamer 11 en 12 zijn het grootst
Verbleef: november 2017, reisde met een partner
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was in Gent voor zaken en zocht een hotel met parking (15euro extra). Op voorhand kreeg ik een mail over deze vraag. Jammer dat ik dan niet meteen de volledige uitleg kreeg over de parking. Nu ben ik eerst naar het hotel kunnen rijden, om dan nog op zoek te kunnen gaan. De parking is idd klein, maar zelfs met een break haalbaar. SUV kan hier volgens mij niet parkeren. Locatie vd kamers is heel raar, het lijkt alsof je in een huis loopt. Alle lichten met sensor, maar geven zo weinig licht dat je de gsm erbij moet nemen. De kamer was ruim en proper, maar heel basis. Hier kan men zoveel meer van maken. Ik heb wel zalig geslapen. Er is ook een waterkoker en koffieautomaat op de kamer. Deze laatste had wel wat kuren. Het ontbijt heb ik niet genuttigd.

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
5 oktober 2017 beoordeeld

Jammer voor het vriendelijke personeel aan de receptie. Het is niet hun fout dat de foto's een vertekend beeld geven. Eerst de spinnewebben weggeveegd voor we onze kamerdeur openden. Verre van propere kamer. Vorige gasten hadden blijkbaar een gevecht gehad met de muggen (geen gaas in de badkamer) en ze doodgeklopt op muren en plafond (bloedsporen van de insekten). De dagelijkse handdoekenwissel is echt voor niets als je niet eens met de stofzuiger rond de kamer gaat...Budgetkamer?OK maar netheid is toch echt geen luxe in een hotelkamer!?

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan alleen een beoordeling schrijven over het slapen in het "bijgebouw", zoals de receptie het noemt waar onze kamer was. Snikheet op die kamer, ramen gingen moeilijk open, mede door hoe het meubilair neet gezet is. Erg veel last van muggen, miss iets voor het hotel om horren te plaatsen.

Verder eigenlijk alles wat ik tegen kom niet mooi afgewerkt, afbladderend behang en vloerbedekking, gaten in de muren en erg gehorig allemaal. Vooral in de badkamer, daar zagen we de bedrading gewoon hangen.

Locatie is ok, maar nog wel een stukje wandelen maar het oude centrum.

Receptie is vriendelijk en ontbijt was prima.

Al met al vinden wij de prijs/kwaliteit niet echt kloppen!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt mede door de beoordelingen en de foto's . We kregen een kamer in het zogenaamde bijgebouw, dit bijgebouw staat dus niet op de foto's! De ramen kunnen niet open en het is er bloedheet en stikt er van de muggen. Gaten waren gedicht met purschuim en we hoorden precies als onze bovenburen naar het toilet gingen, dat hoeft niet perse van mij..
We hebben er 2 nachten geslapen waarvan de 1e nacht eigenlijk nauwelijks een oog dicht gedaan, de 2e nacht ging wel na de aanschaf van muggespray. De prijs kwaliteit verhouding valt erg tegen, het centrum is 10 minuten lopen evenals de parkeergarage . De parkeergarage is nagenoeg niet verlicht en erg krap. Al met al viel het hotel ons erg tegen maar Gent zelf absoluut niet!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner