“degelijkheid en gezelligheid in een mooi pand”
Beoordeling van Eetkaffee Multatuli

Eetkaffee Multatuli
Geclassificeerd als nr. 49 van 1.005 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 april 2018 beoordeeld

ligt iets uit het centrum en maar zeker de moeite om eens rond te lopen naar daar. prijs kwaliteit is goed. bediening ok maar kan varieren

26 maart 2018 beoordeeld

Wij zijn hier komen eten met een groep van 17 personen. Wij zaten in een zaaltje boven samen met nog een andere groep, de akoestiek is niet goed. Het eten was wel lekker en de bediening was ook goed.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel ongedwongen en lekker gegeten in een tof kader. Dat zeer gezellig was.vriendelijke bediening en verscheidenheid van gerechten.ook tof voor vegetaries.

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed en gezellig restaurant wat net buiten de toeristische zone ligt.
Geen super chique of fancy eten, maar waterzooi en veel verschillende stoofpotjes.
Echte aanrader!

3 december 2017 beoordeeld

Heel lekker gedineerd in Eetkaffee Multatuli, hadden telefonisch gereserveerd maar raakten er niet op tijd door het drukke verkeer, maar na telefonisch contact werd er ons verzekert dat dit geen probleem was.
We hadden bij de aperitief het tapasbordje wat zeer in de smaak viel. Hoofdgerechten waren stoofpotje van hert, stoverij van van varkenswangetjes, en vis, alles werd bijzonder gesmaakt. Heel leuk is dat bij ieder gerecht op de kaart een bier en een wijn wordt voorgesteld. voor ons was het ons eerste bezoek, maar zeker niet het laatste

Reizigers die Eetkaffee Multatuli bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Eetkaffee Multatuli geweest? Deel je ervaringen!