“Heel gezellig en superlekker ontbijt én koffie! ”
Beoordeling van Oats Day Long

Oats Day Long
Laat maaltijden bezorgen
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 85 van 987 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 4 - € 20
2 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Amai zalig gegeten hier! Wij komen zeker nog terug! Heerlijk én supergezond! Havermoutmelk in de koffie is lekkerder dan ik dacht.

Datum van bezoek: november 2023

14 oktober 2023 beoordeeld

We hebben lang moeten wachten ondanks reservatie. Het was heel chaotisch en na bestelling nog lang moeten wachten, na een uur hadden we ons eten. De pannenkoeken waren koud, daarbij was de bestelling niet compleet en ben ik terug naar toog moeten gaan. De porties waren ok en het was lekker.

Datum van bezoek: oktober 2023
31 januari 2023 beoordeeld

Recent (zomer 2022) kennisgemaakt met deze havermoutbar ,Gent, Antwerpen en Brussel bezocht, Leuven nog te doen.
In alle opzichten toppie!
PS: Niet voor reis, gewoon op weg naar of terug van...frequent.

Datum van bezoek: januari 2023
8 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Pumpkin spice latte + acai bowl besteld. De bowl was OK maar had te weinig acai in vergelijking met het fruit & granola die erop lag. De pumpkin spice latte was niet drinkbaar gezien de rare slijmvormige substantie die zich in de koffie bevond (en voor 60% er deel van uitmaakte). Heel raar.

Datum van bezoek: december 2022
7 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier zou ik elke ochtend wel willen ontbijten. Heerlijke açaí bowl met vers fruit en lekkere granola. Die ze trouwens ook verkopen in de winkel. Leuk tentje waar je gezellig kunt zitten. Wil nog een keer terug voor de andere ontbijt gerechten.

Datum van bezoek: januari 2023

Reizigers die Oats Day Long bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Oats Day Long geweest? Deel je ervaringen!