“Verslavend!”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 85 van 987 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 4 - € 20
31 januari 2023 beoordeeld

Recent (zomer 2022) kennisgemaakt met deze havermoutbar ,Gent, Antwerpen en Brussel bezocht, Leuven nog te doen.
In alle opzichten toppie!
PS: Niet voor reis, gewoon op weg naar of terug van...frequent.

Datum van bezoek: januari 2023

8 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Pumpkin spice latte + acai bowl besteld. De bowl was OK maar had te weinig acai in vergelijking met het fruit & granola die erop lag. De pumpkin spice latte was niet drinkbaar gezien de rare slijmvormige substantie die zich in de koffie bevond (en voor 60% er deel van uitmaakte). Heel raar.

Datum van bezoek: december 2022
7 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier zou ik elke ochtend wel willen ontbijten. Heerlijke açaí bowl met vers fruit en lekkere granola. Die ze trouwens ook verkopen in de winkel. Leuk tentje waar je gezellig kunt zitten. Wil nog een keer terug voor de andere ontbijt gerechten.

Datum van bezoek: januari 2023
20 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier terecht omdat een ander ontbijtcafe dicht bleek. Achteraf ontzettend blij met deze ontdekking! Als je houdt van lactosevrij, glutenvrij, vegan, maar ook "gewone" koffie / lunch / ontbijt, is dit een topcafé. Het is gezellig, het menu is veelzijdig en het personeel is bereid iets extra voor jou te doen (bv samenstelling bestelling aanpassen). Houd wel in je achterhoofd dat het best wel prijzig is. Voor 2 ontbijt + koffie en jus d'orange waren wij bijna €40 kwijt.
Er is overigens deels zelfbediening: je bestelt aan de bar maar dat wordt vervolgens wel weer naar je gebracht.
Al met al wel een omweg waard, vinden wij!

Datum van bezoek: november 2022
24 april 2022 beoordeeld

Heerlijk ontbeten en koffie gedronken! Ook is het er gezellig om te zitten. We zijn hier vaker teruggekomen. Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die Oats Day Long bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Oats Day Long geweest? Deel je ervaringen!