“AANRADER !”

Frites Atelier
Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Snelle hap in Gent
7 augustus 2020 beoordeeld

Aanrader
Lekker, fris en zeer vriendelijke mensen! verschillende keuzes, leuk interieur, snelle bediening, ik kom zeker terug !
ps: de nieuwe special is een echte aanrader :)

Datum van bezoek: juni 2020

27 juli 2020 beoordeeld

Mijn absolute favoriet is flemish beef stew met een kaaskroket, zo enorm lekker! Heel vriendelijk en leuk personeel!! Zeker een aanrader!!!

27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Happy to be back after COVID-19! Heb de heerlijke frietjes en smaakvolle sauzen zo gemist tot snel!

27 juli 2020 beoordeeld

Wederom weer zalig gegeten! De nieuwe special is een echte aanrader met super lekkere pickels! Kan niet wachten tot mijn volgende bezoek!

27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere verse friet met verse sausen.
Aanrader de Indo peanut saus en de Vlaamse beef stew☀️.

Reizigers die Frites Atelier bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Frites Atelier geweest? Deel je ervaringen!