Beoordeeld op 20 maart 2014

Prettig verblijf gehad in ApartGent. Het is een prettige plek met een goede huiselijke sfeer voor met name een meerdaags verblijf. Een aanrader mede door de vriendelijke en goede service van de huiseigenaren.

Datum van verblijf: februari 2014
ApartGent, Owner van ApartGent Business & Travel Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2014

Hartelijk bedankt voor jullie mooie feedback.
we wensen jullie alle 3 het allerbeste toe
Erika

ApartGent Business & Travel Apartments

Beoordeeld op 16 januari 2014

Ik heb enkele maanden in de Jan van Eyck mogen verblijven.
Het appartement is ruim en oogt ook ruimtelijk vanwege de mooie hoge plafonds. De inrichting is zeer smaakvol en alles is duidelijk op elkaar afgestemd, dit geeft een hele fijne rustige sfeer.
De keuken en badkamer zijn zeer compleet, alles is er om normaal te kunnen wonen en leven, er ontbreekt niets.
De woonkamer is aan de voorkant gelegen, dit geeft wat beweging en levendigheid wat eigenlijk vooral gezellig is. Doordat de slaapkamer aan de achterkant gelegen is, hoor je daar niets meer van verkeer. Uitstekende bedden.

Pand is op loopafstand van winkelstraat en vele leuke restaurants. Tevens een gezellig bierhuis aan de overkant op loopafstand.
Een parkeerplaats in de iets verderop gelegen parkeergarage maakt het wonen hier compleet.

Het was een bijzonder prettig verblijf, alles is er en het appartement voelde erg huiselijk en aangenaam. Absoluut een aanrader, zeker ook voor langere verblijven.

Datum van verblijf: november 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
ApartGent, Owner van ApartGent Business & Travel Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2014

Hartelijk bedankt voor jullie lovende recensie.
We doen ons uiterste best onze appartementen telkens opnieuw in perfecte staat klaar te maken voor nieuwe gasten.
Ons belangrijkste doel is onze gasten een thuis te geven tijdens de periode dat ze hier verblijven.

Graag tot een volgende keer in ApartGent in Gent!

Beoordeeld op 8 januari 2013 via mobiele applicatie

Vriendelijke en behulpzame eigenaresse, auto in nabij gelegen afgesloten garage te stallen. Slaapkamer aan rustige tuinzijde. Woonkamer ligt aan drukke straat, maar door goede isolatie hadden we daar geen last van. Mooie hoge kamers, keukentje, wasmachine etc. Je kunt hier wonen. Eten zelf maken of in talrijke restaurants mogelijk. Ook bij delicatessenzaken, kaaseinkels en wijnhandels is genoeg te halen voor een perfecte maaltijd.

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 7 december 2010

Ik heb een maand op dit adres gelogeeerd en vond het zeer comfortabel. Het appartement beschikt over veel extra's die in andere appartementen ontbreken. Zo was er een zeer uitgebreide keukenuitrusting en was er een Fohn in de badkamer aanwezig. Verder waren de eigenaren erg behulpzaam en is het appartement centraal gelegen. Dichtbij het bustation en een aangename wandeling van 10 minuten naar hartje centrum. Ook zeer schikt voor een weekendje weg in Gent.

Datum van verblijf: november 2010
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 oktober 2010

Appartement was helemaal goed, het bed in de kamer helaas te klein voor onze twee volwassen kinderen. Dat werd de volgende dag perfect opgelost doordat het andere appartement vrij kwam en wij dat ook konden huren. De prijs werd er niet hoger op. Zeer vriendelijke familie, allerhartelijkst welkom, parkeerplek werd meteen goed gewezen. Goede voorzieningen in de keuken, goede bedden. Ook de ligging is uitstekend. Als ik weer naar Gent ga wil ik hier weer slapen! (al zijn er wel erg veel muggen) En wat is Gent een geweldige stad!

Datum van verblijf: augustus 2010