Beoordeeld op 8 januari 2013 via mobiele applicatie

Vriendelijke en behulpzame eigenaresse, auto in nabij gelegen afgesloten garage te stallen. Slaapkamer aan rustige tuinzijde. Woonkamer ligt aan drukke straat, maar door goede isolatie hadden we daar geen last van. Mooie hoge kamers, keukentje, wasmachine etc. Je kunt hier wonen. Eten zelf maken of in talrijke restaurants mogelijk. Ook bij delicatessenzaken, kaaseinkels en wijnhandels is genoeg te halen voor een perfecte maaltijd.

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 7 december 2010

Ik heb een maand op dit adres gelogeeerd en vond het zeer comfortabel. Het appartement beschikt over veel extra's die in andere appartementen ontbreken. Zo was er een zeer uitgebreide keukenuitrusting en was er een Fohn in de badkamer aanwezig. Verder waren de eigenaren erg behulpzaam en is het appartement centraal gelegen. Dichtbij het bustation en een aangename wandeling van 10 minuten naar hartje centrum. Ook zeer schikt voor een weekendje weg in Gent.

Datum van verblijf: november 2010
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 oktober 2010

Appartement was helemaal goed, het bed in de kamer helaas te klein voor onze twee volwassen kinderen. Dat werd de volgende dag perfect opgelost doordat het andere appartement vrij kwam en wij dat ook konden huren. De prijs werd er niet hoger op. Zeer vriendelijke familie, allerhartelijkst welkom, parkeerplek werd meteen goed gewezen. Goede voorzieningen in de keuken, goede bedden. Ook de ligging is uitstekend. Als ik weer naar Gent ga wil ik hier weer slapen! (al zijn er wel erg veel muggen) En wat is Gent een geweldige stad!

Datum van verblijf: augustus 2010
Beoordeeld op 12 oktober 2010

heel goed B&B aan het randje van het centrum van Gent.
Met 7 volwassenen in 2 app, beide app zijn zeer groot en erg netjes
zeer nette badkamer. Lekker uitgebreid ontbijt en ook uitgebreide keuken aanw.
minpuntjes: veel muggen en bedbank is niet geschikt voor volwassenen

Datum van verblijf: april 2010
Beoordeeld op 26 april 2010

Na 1x 1 nacht in november en 5 nachten in december verbleven in dit heerlijke B&B. Zeer ruim en schoon appartement, waarbij bij de 2e keer nieuwe bedden in het appartement waren geplaatst. Deze lagen zeer comfortabel. Ook al ligt de B&B aan een drukke weg, is het slapen aan de achterkant en hoor je daar niets meer van.
Verder goed kunnen ontbijten en was het ontvangst zeer hartelijk.
De enige minpunten kunnen zijn dat de woonkamer iets meer verlichting kan gebruiken, maar aangezien men nog steeds met de appartementen in de weer was, kan dit misschien al verbeterd zijn.

Datum van verblijf: december 2009