116 US$
Booking.com116 US$
Priceline111 US$
eDreams116 US$
Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Kamers zijn proper en bedden zijn fijn om in te slapen. Ontbijt is uitgebreid. Gasten in de kamers aan de straatzijde kunnen last hebben van nachtlawaai. Aan de achterzijde is daar niets van te merken

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 14 april 2018

Zeer vriendelijke ontvangst. Echt top...
Alleen bleek de nacht niet voor herhaling: enorm gehorige kamer aan de straatkant. Was zelf pas rond 3:00 's ochtends in bed. Kon vervolgens niet meer slapen van het straatlawaai. Heb zeker 5 keer gecontroleerd of mijn raam wel goed dicht was (zo duidelijk klonken de nachtbrakers ...) Heb uiteindelijk alle uren gezien, tot het weer licht was (de kamer is vrij slecht te verduisteren). Spijtig, want nogmaals: aan de service zal het niet liggen. Zeer sympatieke ontvangst. Ook zeer goede ligging. En een prima ontbijt overigens...

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 10 december 2017

vriendelijk onthaal bij aankomst en het hotel zag er in orde uit. eens we in ons gebouw aankwamen viel ons een ding op, een steile trap. op zich geen probleem maar je moet er wel met je koffer op en af aangezien er geen lift is. aangezien wij jong zijn is dat geen probleem maar voor de iets rijpere mens is dit niet makkelijk. onze kamer was klein , achter het bed stond een tafel met kast en een stoel. er was een lavabo aanwezig maar tot onze ergernis moeste we voor onze badkamer enkele treden naar beneden. dit was zo niet gecommuniceerd met het hotel. naar onze weten hadden we een kamer met EIGEN badkamer geboekt, wij dachten dus dat deze aan de kamer gelegen was. geen ramp maar toch even wennen. maar dan bij het inspecteren van de badkamer valt het toch op dat de buren los kunnen binnen kijken. er is wel een soort van waazigglas maar dat doet het niet heel goed, aangezien we achteraf hoorden dat avonds met et licht in de badkamer aan je hier los door kijkt. en dan moest het ergste nog komen. boven ons bed hing een irritante rookmelder die om de minuut een fel groen licht uitstraalt en de hele kamer verlicht. probeer zo maar eens te slapen. 2 nachten geen oog dichtgedaan. ook zijn de kamers een beetje afgeleefd, behang komt los, vegen op het plafond, nachtkastje houd de plintjes tegen de muur. naar mijn mening, betaal iets meer in het centrum of ga iets verder uit het centrum. niet te doen voor gezinnen met jonge kinderen of mensen die niet goed te been zijn.

Kamertip: goed lezen, kamers weg van de straat hebben eigen badkamer
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 december 2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel waar we al mee kennis konden maken toen we nog onderweg waren gezien ze belden om te informeren over onze reis gezien er op dat moment door gladheid en veel ongelukken op de weg het halve land vast stond in de file. Een parkeerplek is moeilijk de vinden in de omgeving maar tegen betaling kun je gebruik maken van de garage van het hotel een aantal straten verderop. Erg prettig.
De kamers zien er prima uit en het ontbijt was echt heerlijk. Wij zaten in het gebouw naast het hotel met onze kamer wat wel een erg stijlen trap had en het straat geluid is binnen goed hoorbaar maar gelukkig was de straat redelijk rustig in de nacht. Verder was alles prima in orde. Op de kaart lijkt het hotel iets van het centrum af te liggen maar alles is zeer makkelijk op loopafstand te doen. Zeker een aanrader voor hen die het centrum van Gent willen bezoeken.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 13 juli 2017 via mobiele applicatie

Pluspunten: vriendelijke en behulpzame gastvrouw - prima ontbijt - kamer en badkamer proper - nabij het centrum - prijs/kwaliteit in orde

Het hotel kan een opfrisbeurtje (o.a. onthaal - traphal) gebruiken.

Datum van verblijf: juli 2017