Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Uitdagend en aangenaam verrast

Gewoon doen, alle commentaren kloppen!! We hebben er nu al een aantal gedaan, maar deze is zonder ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
wendyvu1
Bazel, België
via mobiele applicatie
Een absolute aanrader!

Niet eindeloos zoeken naar sleutels die verstopt zijn maar wel echt puzzelen en logisch nadenken ... meer lezen

5 weken geleden beoordeeld
Vicky_Ykcivv
Lees alle 90 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Gent
vanaf 24,58 US$
vanaf 9,58 US$
vanaf 30,70 US$
vanaf 9,58 US$
Beoordeeld op 7 juli 2020

Super ervaring! Was onze eerste escape room en zeker voor herhaling vatbaar! Zelfs met onze kids! Enorm spannend en super vriendelijk ontvangen!

Beoordeeld op 7 juli 2020

Het was een zeer leuke ervaring! De ontvangst was zeer vriendelijk, ook helpen ze je als je écht vast zit. Het decors was mooi, het leek gewoonweg echt. We zijn zelf ook nog maar 15 en waren met 3, maar zijn er nipt uitgeraakt. Het is écht de moeite waard om te proberen!

Beoordeeld op 6 juli 2020

Zeer leuk en verrassend
Ideaal met het gezin met tieners
leuke ontdekkingen
Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg

Beoordeeld op 29 juni 2020

Een aangename escaperoom met veel special effects. Zeer spannend en leuk voor vele leeftijdscategorieën!

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 24 juni 2020

Verrassend en gericht op details, een goede samenwerking en focus is zeker een vereiste! Het was boeiend van begin tot einde en elke nieuwe clue was telkens weer verrassend en leidde tot ... !
Echt leuk en een aanrader!
Iets hogere moeilijkheidsgraad, maar als je van een uitdaging houdt zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: juni 2020