“By far the best Thai of Ghent”
Beoordeling van Kin Khao - Thai Eatery

Kin Khao - Thai Eatery
Geclassificeerd als nr. 2 van 988 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 10 - € 28
23 november 2023 beoordeeld

Mijn vriend en ik gingen enkele weken geleden eten bij Kin Khao. We werden enorm hartelijk ontvangen door de gastheer, het eten was uitstekend en ook de bediening verloopt vlot en zeer zorgzaam.

Wij komen zeker nog terug!

21 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst positief beginnen de keuken is geweldig , goede smaak , vriendelijke bediening .
MAAR HELAAS , een enorme ARROGANTE ONVRIENDELIJKE KANSLOZE BETWETER / UITBATER DIE NIET LUISTERT NAAR GASTEN EN ZE GEWOON DENKT TE KUNNEN AFBRANDEN ? Hoezo als je alleen een VRAAG STELT ?
Je reserveert maanden van te voren , wordt als enige weggezet in de productie bar en vraagt om de reden als er plek genoeg is …… vraag vooral niks want de oorlog is begonnen !!!!!!!
SORRY IN MIJN LEVEN NOG NOOIST ZO ARROGANT BEHANDELD , KEUKEN EEN 10 , rest DIEP TRIEST .
Gegroet een zeer regelmatige Gent bezoeker met lauter positieve ervaringen .
SORRY ik kan niet anders dan dit schrijven

Datum van bezoek: november 2023
Dominique RONGE, Eigenaar van Kin Khao - Thai Eatery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2023

De keuken is top! De service is top!
Dank u …. Voor de rest misschien eens in de spiegel kijken …. Denken jullie echt dat jullie de zaakvoerder gaan beledigen en dat dat dan zomaar kan? Wel alleszins niet in Kin Khao ! Onze klanten en personeel zullen hier eens goed mee lachen… ze hebben u bezig gezien en gehoord. Niet tegenstaande wensen we jullie nog veel geluk en success in uw eigen horeca zaak. Jaloersheid is heel lelijk.

20 november 2023 beoordeeld

Alles was TOP !!!!
Het eten was buitengewoon lekker , interieur zeer mooi en de bediening discreet en zeer vriendelijk.
Een ontdekking voor ons , we gaan er zeker terug !!!! en liefst zoveel mogelijk.

Datum van bezoek: november 2023
16 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

De smaken in de gerechten zijn stuk voor stuk uitgebalanceerd tot in de perfectie.

De ingrediënten zijn vers en het team zorgt voor een geweldige bediening.

15 oktober 2023 beoordeeld

Al acht keer hier gegeten en val telkens weer in verbazing. Dit is veruit het beste restaurant van Gent voor mij. De smaken zijn telkens volledig af. De bediening is erg professioneel en vriendelijk.
Prijs-kwaliteit volledig in orde! De menu krijg je zelf met twee grote hongers niet op ;).

Reizigers die Kin Khao - Thai Eatery bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Kin Khao - Thai Eatery geweest? Deel je ervaringen!