Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis Budget
Booking.comUS$ 86
Expedia.comUS$ 86
PricelineUS$ 86
Hotels.comUS$ 87
TravelocityUS$ 86
Trip.comUS$ 86
Beoordeeld op 22 september 2021

prima hotel gelegen aan de Dampoort. Vriendelijke ontvangst, leuke ontbijtruimte. Grote ondergrondse parking ( betalend ) en met de lift rechtstreeks naar de gang van je kamer. Stad is gemakkelijk bereikbaar te voet of fiets. Fietsen te huur. Kamer/badkamer klein maar OK. Zeer goed bed. Airco aanwezig. Werkt prima. Minpunt; vast raam dat je niet kan openzetten ! Gaf ons een onaangenaam gevoel. Zetten al eens graag een venster open. Ontbijt meer dan voldoende. Alles aanwezig, voldoende keuze. Voor ons een geslaagd verblijf.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 9 september 2021

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

We verbleven in Ibis Budget Dampoort voor 1 nacht van 20 en 21 augustus. Personeel vriendelijk, 2 extra kussens en handdoeken gevraagd en kwam allemaal heel snel in orde. Kamer zéér klein. Je kan het niet beter vergelijken met een ziekenhuiskamer. Bed tegen een mottige oranje plaat geplaatst. Badkamer waar je amper kan draaien of keren. Geen drinkbekers of glazen voorzien voor de tanden te poetsen. Oke, het is Budget, op zich kan ik nog leven met een kleine kamer met minimum voorzieningen.

Waar we helemaal niet tevreden over waren was de hygiëne in de kamer (kamer 104). De muren van de kamer zag je het stof er aan plakken. En ook vonden we een pakje sigaretten weggemoffeld achter het gordijn op de grond. Van mij en mijn vriendin is het niet aangezien wij geen rokers zijn. Badkamer lag ook vol van de stofnetten. De kamer was dus na onze aankomst in geen geval gepoetst. Enkel de bedden opgemaakt en that's it. Zelfs als budget-hotel zou ik als gast toch wel verwachten dat we binnenkomen in een propere kamer. En heel zeker als Accor-member.

Iets wat wel heel positief is aan dit hotel is de ondergrondse parking. Parking telt 2 verdiepingen, afgesloten (enkel toegankelijk met kamersleutel) en je kan direct naar de verdieping van je kamer met de lift. Ook relatief brede plaatsen. Voor 12 euro per nacht is dit zeker een goeie meevaller.

Ontbijt is er maar niet heel uitgebreid. Maar oke, uitgebreid ontbijt had ik niet direct verwacht. Hetgeen je wou was er wel.

Misschien ook een tip voor receptieteam, vragen aan de gasten bij check out of alles in orde was. Is een kleine moeite.

Kamertip: Maak gebruik van ondergrondse parking. Ikzelf kom uit Gent en de Dampoort buurt is niet een heel leuke buurt om een wagen die niet van hier afkomstig is buiten te zetten.
Datum van verblijf: augustus 2021
Viktor De Maertelaere, General Manager van Ibis Budget Gent Centrum Dampoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Beste gast,

Bedankt om de tijd te nemen om uitgebreid feedback te geven omtrent uw verblijf bij ibis budget Gent Dampoort.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet was zoals verwacht en wij willen ons hiervoor dan ook oprecht excuseren.

Wij zijn een budget hotel, onze kamers zijn inderdaad compact en klein. De lay-out en het ontwerp liggen grotendeels vast door Accor en is duidelijk te zien op de foto's die online staan.
Toen u bij ons logeerde, waren er inderdaad geen bekertjes op de kamer, dit mochten wij niet zetten door de verstrengde maatregelen ifv Covid-19. Deze kon u wel verkrijgen bij onze receptie die 24/7 voor u ter beschikking staat.

Het spijt ons ontzettend om te lezen dat uw kamer niet voldoende proper was tijdens uw verblijf. Wij hopen dat u dit onmiddellijk hebt gemeld aan ons receptieteam zodat zij u een andere kamer konden geven. Wij zullen zeker onderzoeken wat hier mis is gegaan en ervoor zorgen dat dit probleem zich niet meer voordoet in de toekomst.

Ons receptie team is gekend voor hun gastvrijheid en vriendelijkheid, het zal zeker per uitzondering zijn dat er u niemand vroeg of alles naar wens was, sorry! Wij hopen dan ook dat u ons de kans geeft om het in de toekomst beter te kunnen doen.

Hoogachtend
ibis budget Gent Dampoort

Beoordeeld op 17 juli 2021

Het personeel was zeer vriendelijk.
De voorzorgsmaatregelen tegen Covid werden strikt toegepast.
Badkamer was heel net.
Het bed was prima!
Ik had er een heel fijn verblijf.
Het ontbijt was mooi verzorgd.

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Viktor De Maertelaere, General Manager van Ibis Budget Gent Centrum Dampoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2021

Beste gast

Hartelijk bedankt voor uw mooie review omtrent uw verblijf in ibis Budget Gent Dampoort!

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

ibis Budget Gent Centrum Dampoort

Beoordeeld op 16 juli 2021

de kamers zijn aan de krappe kant zeker als je moet z'n drieën moet slapen , maar daarvoor is het ook een budget hotel voor de rest was de kamer heel netjes het ontbijt is basic maar voldoet aan de verwachting

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Viktor De Maertelaere, General Manager van Ibis Budget Gent Centrum Dampoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2021

Beste gast,

Bedankt om de tijd te nemen een review te schrijven over uw ervaring bij ibis budget Gent Dampoort.
Wij zijn blij te horen dat u genoten hebt van uw verblijf en hopen u snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten
ibis budget Gent Dampoort