ibis Budget
Expedia.comUS$ 89
TravelocityUS$ 89
PricelineUS$ 89
Beoordeeld op 16 juli 2021

de kamers zijn aan de krappe kant zeker als je moet z'n drieën moet slapen , maar daarvoor is het ook een budget hotel voor de rest was de kamer heel netjes het ontbijt is basic maar voldoet aan de verwachting

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Viktor De Maertelaere, General Manager van Ibis Budget Gent Centrum Dampoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2021

Beste gast,

Bedankt om de tijd te nemen een review te schrijven over uw ervaring bij ibis budget Gent Dampoort.
Wij zijn blij te horen dat u genoten hebt van uw verblijf en hopen u snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten
ibis budget Gent Dampoort

Beoordeeld op 14 oktober 2020 via mobiele applicatie

even een korte reactie op mijn bezoek aan Ibis Budget Gent
een prima hotel waar men service hoog in het vaandel heeft staan
naast prima kamers, schoon en van alle
gemakken voorzien, wat men van budget mag verwachten, tevens super vriendelijk personeel
dank u voor het pretttige verblijf

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Viktor De Maertelaere, General Manager van Ibis Budget Gent Centrum Dampoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doet ons enorm plezier om dit te lezen en te horen dat u van uw verblijf hebt genoten! Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten
ibis budget Gent Dampoort

Beoordeeld op 17 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 juni 2020

Mooi eenvoudig hotel, vriendelijke bediening. Ligt wel iets verder van het centrum maar er zijn fietsen te huur. Vanwege Corona was de lunch aangepast. Parkeren voor de auto in garage onder hotel, best wel handig.

Datum van verblijf: juni 2020