ibis Budget
Hotels.comUS$ 89
PricelineUS$ 89
Beoordeeld op 14 oktober 2020 via mobiele applicatie

even een korte reactie op mijn bezoek aan Ibis Budget Gent
een prima hotel waar men service hoog in het vaandel heeft staan
naast prima kamers, schoon en van alle
gemakken voorzien, wat men van budget mag verwachten, tevens super vriendelijk personeel
dank u voor het pretttige verblijf

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Viktor De Maertelaere, General Manager van Ibis Budget Gent Centrum Dampoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doet ons enorm plezier om dit te lezen en te horen dat u van uw verblijf hebt genoten! Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten
ibis budget Gent Dampoort

Beoordeeld op 17 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 juni 2020

Mooi eenvoudig hotel, vriendelijke bediening. Ligt wel iets verder van het centrum maar er zijn fietsen te huur. Vanwege Corona was de lunch aangepast. Parkeren voor de auto in garage onder hotel, best wel handig.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit is dit top. Het is basic maar meer dan dit heb je niet nodig als je hier maar bent voor korte tijd.
Propere kamer, alles voor handen wat nodig is om een nachtje te blijven.
Lekker ontbijt en vriendelijk personeel.
Dicht bij het station, iets minder dicht van het centrum.

Datum van verblijf: februari 2020