Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com86 US$

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 juni 2020

Mooi eenvoudig hotel, vriendelijke bediening. Ligt wel iets verder van het centrum maar er zijn fietsen te huur. Vanwege Corona was de lunch aangepast. Parkeren voor de auto in garage onder hotel, best wel handig.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit is dit top. Het is basic maar meer dan dit heb je niet nodig als je hier maar bent voor korte tijd.
Propere kamer, alles voor handen wat nodig is om een nachtje te blijven.
Lekker ontbijt en vriendelijk personeel.
Dicht bij het station, iets minder dicht van het centrum.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 februari 2020

De locatie was top; 10 minuutjes lopen naar het centrum. En het hotel zag er goed uit. De kamer was niet groot, maar verder prima. Hij was netjes en er zat in wat we nodig hadden. Echter merkten wij na een nacht slapen dat we beide last van de keel hadden, dat het erg benauwd en warm was en dat we heel graag naar buiten gingen. Dat was een verademing. Toen we 's middags even op de kamer waren, kregen we het weer lichtelijk benauwd. We hebben naar de airco gekeken op de kamer, waarop we de temperatuur zo laag mogelijk hadden ingesteld, maar het werd niet koeler op de kamer. Aangezien er geen raam op de kamer was die open kon, kon er geen frisse lucht naar binnen. De tweede nacht slapen was niet beter, weer werden we erg benauwd wakker en waren we blij dat we naar buiten konden.
Dit is eenmaal aangegeven bij de receptie, die zeiden dat de airco gewoon zou moeten werken. We hebben beide nog een paar dagen last gehad van lucht die zo op de keel sloeg.
Erg jammer dat er geen open raam was, aangezien het hotel, de kamer en de locatie erg mooi waren.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ViktorD343, Manager van ibis Budget Gent Centrum Dampoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2020

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Ibis budget Gent Centrum Dampoort. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Wij verstaan dat u graag een kamer had waar een raam open kan. Elke kamer is voorzien van een ventilatiesysteem die voortdurend verse lucht de kamer inblaast. Het spijt ons te horen dat dit niet naar behoren zou gewerkt hebben in jullie kamer. Hiervoor we willen onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten,
Ibis budget Gent Centrum Dampoort