Beoordeeld op 22 maart 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, zowel binnen als buiten.
De lobby is heel mooi afgewerkt.
Lekker en verzorgd ontbijt met voldoende keuze aan brood en beleg.
De kamer was ruim genoeg voor ons tweetjes.
Onze kamer was geleden aan de straatkant, maar we hebben geen enkele wagen horen passeren.
Station Gent Dampoort ligt om +/- 5min wandelen van het hotel en het centrum van Gent is ook goed tevoet bereikbaar.
Kort om een aanrader!!!

Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Nieuw hotel. Heel mooi. Kleine maar fijne kamer met alles erop en eraan. Supergoed ontbijt. Wandelafstand van centrum Gent. Ideaal voor na een nachtje stappen. Overtreft alle verwachtingen van een budget hotel. Een aanrader!

Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel op maar een paar minuten stappen van het station Dampoort en op wandelafstand van het centrum. Na een vriendelijk onthaal waren we aangenaam verrast door de leuke kamer. Frisse kleuren, goed bed en goeie douche. Lekker ontbijt met een ruime keuze aan beleg. Prijs/ kwaliteit een echte aanrader. Hier komen we zeker terug!

Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel het water in de douche was lekker warm het bed was aangenaam
we lagen aan de straatkant en we hebben totaal geen last had van het lawaai van de auto’s
Het ontbijt was dik in orde genoeg keuze
Het personeel was zeer vriendelijk
Een echte aanrader

Beoordeeld op 17 maart 2018

goede locatie, vlakbij treinstation. Leuk nieuwe kamers, klein maar super tof.
Lekker geslapen en heerlijke ontbijtje 's morgens. Wij komen zeker terug!
's Avonds nog eens gaan stappen, wat een leuke stad!