“Yummy!”
Beoordeling van BOON

BOON
Geclassificeerd als nr. 12 van 985 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 5 - € 18
Beschrijving: Bij BOON kan je terecht voor een snelle, heerlijke lunch in het fantastische kader van de voormalige Veneziana. We serveren verschillende salades met vegetarische spreads, telkens met een knipoog naar de boon en een heerlijke dagsoep. Uiteraard kunt bij BOON ook terecht voor een heerlijk stuk zelfgebakken taart met koffie of thee. U kan ook onze uitstekende biologische wijnen proeven.
3 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekker en Vegan friendly!
De soep van de dag is altijd vegan en enorm lekker. Al 2x geweest en elke keer goed ontvangen.
Het slaatje is lekker en goed verzorgd.
Een kom soep en klein slaatje gecombineerd is een aanrader. Will come back :)

Datum van bezoek: januari 2023

25 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen onverwacht bij BOON terecht waar men zonder probleem snel een tafeltje voor ons klaar maakte. De menu is beperkt maar kraakvers en superlekker! De bediening is heel vriendelijk en zelf de prijs is heel correct! Wij komen zeker terug en raden iedereen een bezoekje aan.

Datum van bezoek: november 2022
4 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke salade. Per hap genieten van de smaken. Mooie pure geitenkaas.
Mooie zaak ook. Oud pand met respect behandeld.
Onthouden!

Datum van bezoek: november 2022
5 september 2022 beoordeeld

Onlangs was het weer een leuk terugzien met een Leuvense vriendin en toen ze voorstelde om naar “’t stad” te gaan, wist ik direct dat ik haar zou meetronen naar Boon. Snel even bellen vanop de tram en een tafeltje voor 2 in de binnentuin was gefixt, ook al was het ondertussen iets voor 14 uur. Mijn vriendin koos de veggie Cesarsalade, ik ging voor de salade Boon: beiden even heerlijk. Afsluiten deden we met een lekkere Golden Chai, en een lekker stuk appeltaart dat net zoet genoeg was. Het was heerlijk zitten in de binnentuin, met voldoende schaduw, de tafeltjes staan ook ver genoeg van mekaar. Na onze maaltijd hadden we nog een fijne babbel met eigenares Sara, die ons het verhaal van het pand uit de doeken deed. Een adresje om te koesteren.

Datum van bezoek: augustus 2022
12 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Toch wel leuk als we voor een lunch weer gekozen hebben om het vegetarisch te houden en we verrassend lekker gegeten hebben. De quiche, de velouté pompoen met kokosmelk, de chili sin carne, de chai latte en de homemade citroen-vlierbes limonade, van elk hebben we volop genoten. Op goed geluk gekozen voor Boon maar we werden ruimschoots beloond!

Datum van bezoek: mei 2022
Sara, Eigenaar van BOON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2022

Ontzettend bedankt!
Heel leuk om te lezen!

Reizigers die BOON bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In BOON geweest? Deel je ervaringen!