JuR1971

wat een prachtig hotel!

Beoordeling van 1898 The Post
5,0 van 5 bollen25 mrt 2024 beoordeeld
Super mooi hotel.
De kamers met split levels zijn super warm en stijlvol ingericht. Ik zat er voor zaken, maar hier kom ik ook zeker nog een keer prive terug om een weekend te gaan genieten.
Nog niet eerder een zo goed gevulde minibar gezien, met kant en klare zelf in de bar gemixte cocktails. En heerlijke white truffel chips.
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Marriott Hotels
0.2 km van 1898 The Post
6.8 km van 1898 The Post
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 15 maart 2024

Midden in de bruisende stad kom je alsnog helemaal tot rust door de sfeervolle inrichting en geweldige bedden. Het ontbijt is heerlijk en wordt in huiskamersfeer bereid. Leuke details door het hele hotel te vinden

Beoordeeld op 13 maart 2024

Een heerlijk weekend in Gent bij 1898 The Post. Dat begint al bij het boeken door de prima communicatie. Inchecken geeft een zeer welkom gevoel en de tip voor de lunch was uitstekend. De locatie van The Post is perfect. Je voelt de stad om je heen en wat is Gent een leuke stad. De kamers zijn prachtig met aandacht voor alle detail. De sfeer die is gecreëerd is heel fijn. Heerlijk geslapen op het goede bed.

De Cobbler bar is erg gezellig in de avond. Goede cocktails en vooral bezocht door mensen die hun avond goed willen beginnen.

Ontbijt is geweldig. Geen overvloed maar heel goede kwaliteit.

Wij komen graag terug

Beoordeeld op 13 maart 2024

Steeds weer worden wij bij het arriveren in het hotel en The Cobbler, overmand door een gevoel van rust en genot. Niet alleen de pràchtige rustgevende kamers, maar ook de vriendelijkheid en professionaliteit van élke medewerker!

Beoordeeld op 8 maart 2024

kamer was prachtig en service aan de receptie zeer vriendelijk. Onze kamertoewijzing werd aangepast aan onze leeftijd (mijn echtgenote heeft moeite met trappen). Ontbijt laat wat te wensen over.
Gebakken spek met een draai van de pepermolen zou moeten gereedliggen Rekening houden met diabetes, dus meer grof brood en suikerarme dingen voor bij het ontbijt aub.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 5 maart 2024

We werden hartelijk onthaald en naar onze mooie kamer begeleid. Je bevind je in een ander tijdperk. Alles werd in de details uitgewerkt en gedecoreerd. Een zalig bed.
We genoten van een glaasje bubbels in de Cobbler, de coctailbar met uniek zicht. Het ontbijt was heerlijk!
Een unieke belevenis in een romantisch 5 sterren hotel.