ZenHotels.com
Beoordeeld op 27 november 2023

We verbleven in het Post Hotel tijdens het weekend van ons huwelijksfeest en we konden ons geen betere locatie voorstellen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was super! We kunnen suite 18 absoluut aanraden.

Beoordeeld op 27 november 2023

Fijn en schoon hotel, mooie kamers en lekker bed, prachtige oude details, perfecte locatie, vriendelijk en meedenkend personeel. Leuke bar erbij, lekker ontbijt. Het enige minpunt was dat het erg warm bleef om de kamer

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 november 2023

Hotel waar de perfectie schuilt in de details. Ontvangst hartelijk en adequaat. Kamer gezellig ingericht. Badkamer zeer schoon en ruim. Hotelbar helaas tijdelijk gesloten i.v.m. prive receptie. Later op de avond alsnog bezocht. Uitstekende bediening en heerlijke cocktails. Bij het ontbijt gekozen voor de beperkte variant. Goed prijs-kwaliteit. Parkeergarage redelijk dichtbij (350m). Kortom, prima overnachting.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 november 2023

Zeer mooi historisch gebouw waarin het hotel is gevestigd. Zeer mooie kamers en een zeer lekker ontbijt. Het enige minpunt was het nachtlawaai waardoor we geen goede nachtrust hadden. Jammer want voor de rest een prima hotel.

Beoordeeld op 23 november 2023

prachtige , nette kamers , goede ontvangst , vriendelijk bediening , mooie setting in de bar , en leuk initiatief klein salon op de tweede verdieping , een aanrader voor vrienden
misschien een tip om een kleine parkeerplaats te voorzien aan het tuintje tijdens de tijd van in te checken