2 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 150
PricelineUS$ 172
ZenHotels.comUS$ 204
Beoordeeld op 13 juni 2022

klasse vol en vriendelijk maar wel super duur, gezellige bar met grote keuze aan cocktails en veel meer, borrelnootjes vielen tegen, ontbijt personeel was zeer vriendelijk en zeer gedienstig, nogmaals goed maar prijs kwaliteit gemiddeld

Datum van verblijf: juni 2022
Miguel Declercq, Gastenservice/Front Office van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2022

Beste Bart,

Bedankt om je ervaring met ons te delen.

Heel mooie feedback over ons team, dank je! Dit wordt zeker met hen gedeeld.
Onze bar is inderdaad gekend tot ver buiten het hotel voor zijn kwaliteitsvolle dranken.

Hopelijk tot binnenkort.

Beoordeeld op 9 juni 2022

Super hotel op een prachtige locatie gevestigd. We hadden een geweldige kamer, het personeel is supervriendelijk. In het hotel is ook een mooie bar waar het gezellig toeven is. We kunnen 1898 The Post absoluut aanraden.

Datum van verblijf: juni 2022
Miguel Declercq, Gastenservice/Front Office van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2022

Beste,

Ik wens jullie te danken voor de mooie woorden!
Altijd leuk te lezen als onze gasten genoten hebben.

We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 8 juni 2022

Wij hebben het Pinksterweekend in dit hotel doorgebracht en het verblijf cadeau gehad. Onze dreumes van bijna 1,5 jaar oud was ook mee.

Het hotel is werkelijk prachtig van buiten en van binnen, wel moesten wij even zoeken hoe wij bij de ingang kwamen en is het hotel vanzelfsprekend niet makkelijk met een kinderwagen te bereiken (deze veel moeten tillen) en de kamer die wij hadden (Postcard) daar paste de kinderwagen ook maar net in het gangetje. Er stond een baby bedje met eigen spulletjes voor onze zoon klaar, maar verder is het hotel eigenlijk niet geschikt voor (kleine) kinderen om lekker te kunnen spelen en rond te keuvelen en raden wij het ook aan om dit hotel vooral lekker als stel te bezoeken.

Zodra we het hotel en onze kamer instapten, waanden we ons in het verleden. Het design geeft echt een geweldige jaren 50 sfeer. Als je van historie en drankjes houdt, moet je hier echt zijn.

Een minpunt vond ik dat de kamer echt erg donker is. Dit geeft een prachtige sfeer, maar ik vond dit toch wel erg lastig met make-up opdoen. De lichtinval in de badkamer maakte het echt heel erg lastig om te zien wat ik deed. Een extra uitschuifbare spiegel of meer licht op de verdieping van de badkamer zou heel prettig geweest zijn.

Als laatste had ons bed twee aparte matrassen, waardoor er een gleuf in het midden aanwezig was. Een topmatras eroverheen had hiervoor wel een stuk prettiger geweest.

Beste,

Hartelijk dank voor je feedback aangaande je verblijf.

Leukdat je de sfeer en het design zo kon waarderen.

We hechten veel belang aan je feedback aangaande de belichting in de kamer en zullen deze zeker gebruiken naar de toekomst toe.

We hopen je samen met je partner nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 30 mei 2022

Fantastisch verblijf in dit mooie boetiek hotel. De styling van dit hotel, kamers en bar is subliem. Het ruikt overal ook heerlijk. Ontbijt is waanzinnig en je merkt dat hier veel personeel met vakkennis werkt. Receptie personeels ook erg behulpzaam met alles.
Ik heb 1 punt wat beter had gemoeten: de geluidsisolatie. We verbleven in suite 23, het was geen goedkope kamer zeg maar. De stadsgeluiden waren hier zeer luid hoorbaar helaas, waarvan ik voornamelijk tot 0:00 last van had. Ik raad het hotel aan om hier wat aan te doen.
Verder alles voortreffelijk!

Datum van verblijf: mei 2022
Miguel Declercq, Gastenservice/Front Office van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Beste,

Heel erg bedankt om uw feedback te delen.

Leuk dat jullie genoten van het hotel en dat de service van ons personeel u kon bekoren.
Hartelijk dank ook voor de opmerking betreffende het geluid van buitenaf. We nemen dit op met onze technische veratwoordelijke en kijken wat hieraan kan gedaan worden.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 30 mei 2022

fantastisch verblijf in een schitterend hotel met een een zeer smaakvolle inrichting
we hebben genoten van de service, het heerlijke ontbijt, de prachtige kamer en de perfecte ligging
we komen zeker terug om wederom te genieten van de bijzondere ambiance

Datum van verblijf: mei 2022

Beste Ernst,

Wat leuk te vernemen dat u heeft genoten!

Graag ontvangen we u terug in de toekomst.
Hartelijk dank om uw ervaring hier te delen!

Warme groet,