2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 178
Booking.comUS$ 178
PricelineUS$ 193
TravelocityUS$ 178
Trip.comUS$ 183
Destinia.comUS$ 186
Beoordeeld op 10 april 2022 via mobiele applicatie

Ontzettend mooi hotel midden in het centrum. Aan alles is gedacht bij de aankleding. Heel sfeervol!
Onze kamer was ook erg stil voor een hotel midden in de stad.
Het personeel is allemaal erg vriendelijk, van de receptie tot bij het ontbijt!
Ontbijt was ook erg lekker alleen vonden wij het lage zitten niet zo prettig tijdens het ontbijt.

Kamertip: Gewoon gaan!
Datum van verblijf: maart 2022
Miguel Declercq, Gastenservice/Front Office van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2022

Beste,

Dank je voor deze mooie feedback!

Leuk te lezen dat alles naar wens was en nog bedankt voor de feedback ivm de zeteltjes voor het ontbijt.
Een mogelijkheid zou zijn om voor een volgend verblijf het ontbijt aan de bar te nuttigen, mocht dat kunnen helpen.

Graag ontvangen we jullie nogmaals in de toekomst.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 21 maart 2022

zeer mooie nette kamer. Wij hadden de kamer met balkon. Was super om daar met je bakkie koffie te zitten en uit te kijken op het plein. Verder zeer beleefde nette mensen met een heerlijk ontbijt. al met al, topweekend gehad.

Datum van verblijf: maart 2022
Miguel Declercq, Gastenservice/Front Office van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2022

Beste Sander,

Dank je dat je je ervaring bij 1898The Post gedeeld hebt.
We zijn erg blij te lezen dat je genoten hebt van het hotel en alles wat Gent te bieden heeft.

Het is inderdaad zalig zitten op het terras je als je kan uitkijken over de Korenmarkt.

We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 maart 2022

Op 22/02/2022 mijn vriendin ten huwelijk gevraagd in de toren suite. Wat een prime locatie in Gent. Prachtig hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je er toch bent, zeker ook een cocktail bestellen, heerlijk !

Datum van verblijf: februari 2022
Miguel Declercq, Gastenservice/Front Office van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022

Beste,

Super dat je ons hotel gekozen hebt voor deze speciale gelegenheid!
Onze toen suite is inderdaad de perfecte plaats hiervoor.

Misschien kunnen jullie jaarlijks terugkomen op jullie huwelijksverjaardag? :-)

Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 maart 2022

Het verblijf was fantastisch alleen als je in kamer 18 ligt, hoor je van 's morgens vroeg de deuren van de staff kamers die ernaast liggen heel de tijd dichtslaan. Voor vaste slapers is dit allicht geen probleem maar voor lichte slapers wel. Ik zat in de living een verdiep lager en dacht echt dat mijn man uit zijn bed was gevallen. Mijn man dacht dat ik met de deuren aan het smijten was dus hopelijk kan daar een demper op die staff deuren gezet worden. De eetzaal is aan de hele kleine kant en als je dan binnen bent krijg je meteen de vraag wat voor warme zaken je wenst te eten voor je op een stoel zit. Ik vond het in de eetzaal een zenuwachtige bedoeling waar je normaal naartoe gaat om heel rustig van een ontbijt te kunnen genieten.

Beste Safari,

Dank je voor de goede feedback!

Er was inderdaad een probleem met de pomp aan de deur naast Suite 18. Dit is inmiddels verholpen.
Onze excuses voor het ongemak dat u daardoor ervaren heeft.

Wat onze Kitchen betreft, deze is inderdaad beperkt in ruimte, maar helaas kan daar, mede door de inrichting van het gebouw, niet veel aan verholpen worden.

We hopen dat u toch genoten heeft van uw verblijf en dat we u nogmaals bij ons mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 maart 2022 via mobiele applicatie

Geweldig mooi hotel in een aparte stijl. De kamers zijn gewoonweg geweldig. Zeker niet het goedkoopste hotel in Gent, maar zeker het geld waard! Vriendelijk personeel en een heerlijk verzorgd ontbijt.
We hadden een van de goedkoopste kamers maar deze was al geweldig. Bij een duurdere kamer krijg je ook nog een mooi uitzicht wat het helemaal af zou maken.

Kamertip: Je kunt een prive parkeerplaats reserveren voor €25 per nacht. Is vijf minuten lopen vanaf het hotel.

Beste Juuls2013,

Leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben en onze inrichting kunnen waarderen. Daar doen we het voor!
Mochten jullie nogmaals naar Gent komen, aarzel niet ons te contacteren.