MarkSF100
Reistype: Bezocht met vrienden
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 8 apr 2019
Dear MarkSF100,

Thank you for sharing your feedback with the Tripadvisor community - we have enjoyed looking after you during your stay here at 1898 The Post!

We have one Letter room, which indeed is located next to our Front Office. It remains a very popular room, due to the absence of a staircase!
Our website though, gives a wonderful overview of the different room types, which hopefully will be of assistance for a future stay with us!

Thank you again for your kind comments and we look forward welcoming you back in the near future.

Kind regards,

Sven Steijvers
General Manager
Meer hotels in bekijken
Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Beoordeeld op 15 maart 2019

Kamertip: Maybe get rooms facing the square for better sized windows
Datum van verblijf: maart 2019
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Beoordeeld op 2 maart 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde alleen
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Beoordeeld op 20 februari 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2019
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2019
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019