Beoordeeld op 20 januari 2019 via mobiele applicatie

Als Gentenaars verbleven we niet in het hotel, maar we werden zéér vriendelijk ontvangen in de bar.
Heerlijke cocktails, koffie en ontbijt, high tea. Héél mooi uitzicht en bijzonder gezellig interieur met open haard en vele hoekjes. We waanden ons in een oud koloniaal hotel in het Verre Oosten, zo die sfeer. Voor enkele euro's extra waan je je een voormiddag op reis in eigen stad. We werden even vriendelijk behandeld door vakkundige obers als de hotelgasten.
Nu kunnen we dit hotel zeker aanbevelen bij onze vrienden en buitenlandse bezoekers die in onze mooie stad komen logeren. Een zéér geslaagde verbouwing, mooiste van de drie grote hotels waarvan enkel de gevel bewaard gebleven is. Zowat alle openbaar vervoer stopt hier, dit is hartje Gent, vlakbij alle winkelstraten , cafés en restaurants en warenhuis , een oase op de drukste plaats van Gent. Uitzicht op Graslei en Korenlei, Het Pand, de Leie, Sint- Michielskerk ...

Datum van verblijf: januari 2019
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Beste 177geertv,

Wat een ontzettend leuke feedback om te mogen ontvangen! Het was ons een waar genoegen om u te verwelkomen in The Cobbler en 1898 The Post!

Buiten een heerlijk ontbijt tot 10.30u (11u in het weekend), een kleine lunch kaart van 12u tot 14u serveren we ook lekkere kop koffie met een taartje vanaf 14.30u tot 17u gedurende de winter maanden!

Vanaf 17u worden er schitterende cocktails geserveerd en een plaatsje aan de bar om goed te zien hoe het team werkt is het beste plaatsje in onze bar - een genoegen om naar te kijken!

Tot een volgende keer - we zien u graag weer terug!

Beoordeeld op 14 januari 2019

Mooi historisch hotel te midden van de belangrijkste bezienswaardigheden in Gent. Aangename kamer met alle voorzieningen en goed bed. Leuk ontbijt. Ook de bar is een aanrader. Service staat centraal, de medewerkers zijn zeer attentief en uiterst vriendelijk. ook bij de check in voelde wij ons heel welkom.

Datum van verblijf: januari 2019
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2019

Beste StevenHeverlee,

Het is ontzettend fijn om te lezen dat u onze medewerkers en hun service zo centraal zet in uw post op Tripadvisor!

Het is leuk om te lezen dat dit zo gewaardeerd wordt door u.

Ook in de zomer is Gent een hele leuke stad om te ontdekken, bezoek ons nog een keer als u de tijd kunt vrij maken. We zien er naar uit - tot dan!

Beoordeeld op 14 januari 2019 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel met erg vriendelijk personeel. De inkom, gang, kamer .. alles wat mooi, proper... net zoals een hotel moet zijn. Er was zelfs een lekkere geur in de gang. De kamer was heel erg mooi en origineel. Trap naar boven voor de douche en wastafel met uitzicht over de hele kamer. Voor ons het enige minpuntje waren de lakens. Ziekehuislakens.... hard en stijf, niet onze stijl maar dat is persoonlijk natuurlijk. De cocktail's zijn zeker een must om te proberen, de ober kent zijn job .. fantastisch ... wij komen zeker en vast terug

Datum van verblijf: oktober 2018

Beste helsenw,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling op Tripadvisor en fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel.

Het cocktail menu zal deze maand weer veranderd worden (het team is erg creatief!), dus loop nog eens binnen om een van de nieuwe creaties van de bartenders te proberen!

Nogmaals bedankt voor de leuke post en we zien u graag nog eens terug!

Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Wauw....wat een fantastisch mooi hotel. Inspirerend interieur heerlijke geuren een top bar met een enorm assortiment aan cocktails. Ik raad dit iedereen aan. Ligging is ook erg prettig al met al gewoon fantasten.

Datum van verblijf: januari 2019
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Beste A5387MQpatrickv,

Heel erg leuk om te lezen dat ons hotel en onze cocktail bar u zo goed zijn bevallen - het was ons in ieder geval een genoegen om u te mogen verwelkomen!

Wij zien u graag nogmaals terug - onze cocktail kaart veranderd tegen het einde van de maand weer, dus in ieder geval zeker de moeite waard om nog eens binnen te stappen!

Tot dan!

Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Daadwerkelijk alles aan de Posthotel was een schitterende ervaring. Reservatie telefonisch vlot verlopen, snel en vriendelijk geholpen tijdens het inchecken. Duplex kamer op het tweede verdiep met zicht op het plein een lekker ontbijt met heerlijke a la minute gebakken omelet. Mijn vriendin en ikzelf komen zeker terug!

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Beste 668jashas,

Het is ontzettend fijn om te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad in ons hotel - leuk dat jullie er waren!

Ik hoop dat jullie nog een cocktail hebben kunnen drinken in onze gezellige bar, The Cobbler en dat jullie ook nog een bezoek hebben kunnen brengen aan de Gentse Winter Feesten, die begint vanaf de Korenmarkt, net buiten het hotel.

Wij zien jullie graag nogmaals terug en wensen jullie alvast fijne feestdagen toe.