Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, alles is met zeer veel passie ingericht. Het thema post is mooi vertaald en niet te overdreven. Echt heel mooi gedaan. Kamer was schoon en leuk ingericht met 2 verdiepingen. Heerlijke grote bedden. De Bar/ontbijtruimte is gezellig en sfeervol. Hotel midden in het centrum, maakt Gent verkennen heel eenvoudig.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Wat een sfeervol hotel en op een mooie en centrale locatie inGent. De kamers zijn mooi ingericht en het bed slaapt heerlijk. Het ontbijt is voortreffelijk, keus uit a la Carré of buffet en in de bar kan je ‘s avonds genieten van heerlijke drankjes. Een echte aanrader!!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 februari 2018

Ik was er uitgenodigd voor een drink in de bar en een bezoek van dit hotel . Reservatie is noodzakelijk om in de bar te kunnen genieten van een drink . Zeer mooi ingericht , maar wat minder comfortabel als die locatie ook gebruikt moet worden voor het ontbijt te serveren en om een maaltijd te nemen . In de periode van Tournée Minérale , waren en cocktails op de kaart speciaal voor deze actie ontworpen , en die waren fris en lekker en origineel . Ik heb een paar kamers bezocht , al zijn er maar 38 in dit hotel , die waren prachtig ingericht . Wel moet je er rekening mee houden dat er veel duplex kamers zijn , wat het niet gemakkelijk maakt voor sommige klanten die moeilijk te been zijn.

Kamertip: kamer met zicht op het Belfort is uniek
Datum van verblijf: februari 2018
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2018

Beste lannoy2015,

Ik vond het ontzettend fijn om te lezen dat u een aangenaam bezoek heeft gebracht aan ons hotel. Het cocktail menu word door onze bartenders met veel kennis en creativiteit samengesteld en u moet zeker nog een keer terug komen om andere cocktails te proeven - zeer zeker de moeite waard!

Wij hebben verschillende type kamers en die allemaal netjes staan omschreven op onze website. Zo kan ieder gast de juiste kamer voor zich boeken. Natuurlijk hebben we ook een kamer die helemaal is afgestemd op minder valide gasten.

Nogmaals bedankt voor u bezoek, en we zien u graag snel weer terug bij 1898 The Post.

Beoordeeld op 12 februari 2018

Locatie is prachtig, hotel is prachtig, hele mooie kamers ..... maar als hotelgast betaal je 300 euro per nacht en kom je tot de vaststelling dat het salon met gereserveerde tafeltjes werkt maw als nieuwe gast heb je uiteraard geen tafel gereserveerd omdat niemand dit ook op voorhand meegegeven heeft. De Bar is ook toehankelijk voor het grote publiek, niet verblijvende bezoekers kunnen op voorhand een tafel reserveren in het veel te kleine salon, maw bijna niemand van de hotelgasten kon een glas drinken in het hotel. Mijn inziens betaal je 300€/nacht voor kamer + hotelaccomodatie
De volgende dag, een zaterdagavond om 18u30 wist de receptie te melden dat het salon voor heel de avond al volgeboekt was, maw je betaalt 300 € per nacht en dat moet je in de koude door Gent gaan trekken om een leuk rustig cafeetje te ontdekken.Gezien de Bar ook als ontbijtruimte wordt gebruikt, moeten ze met timeslots werken maw de avond op voorhand moet u aangeven hoe laat u komt ontbijten van 8-9,9-10,10-10u30. Zo hadden wij geluk en was er nog plaats in de timeslot van onze voorkeur, een paar ander hotelgasten hadden minder gelukt en werden met de vinger naar de deurgewezen. Persoonlijik vind ik dit een 4 sterren hotel onwaardig. Oja dan verwijzen ze u naar de Honesty Bar exclusief voor de hotelgasten, wel ja heel mooi maar er staan 4 stoelen en het enigste wat er geschonken kan worden is 1 fles rode wijn. Hele mooie setting maar als hotelgast wordt je als paria behandeld. Voor dezelfde prijs heb je in Gent veel meer kwaliteit. Misschien een Tip: boek in een ander Hotel en reserveer een tafel in de Cobblersbar van het 1898 Post Hotel Gent, dan heb je de setting voor een prikje

Datum van verblijf: februari 2018
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2018

Beste Inslegers T,

Het was een waar genoegen u te verwelkomen in ons prachtig hotel. Het was zeker niet onze wens u teleur te stellen gedurende uw verblijf.

The Cobbler, onze bekroonde cocktail bar en het fantastische bar team, is sinds de opening een waar succes en erg populair bij zowel gasten van het hotel als bezoekers van buitenaf.
Wij attenderen onze gasten zo veel mogelijk over de geringe plaatsen in The Cobbler, zowel schriftelijk bij de reservering bevestiging en ook mondeling bij aankomst in ons hotel. Mijn oprechte verontschuldigingen dat wij aan uw verwachtingen deze keer niet hebben voldaan.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel, zodat we bij een volgende gelegenheid toch een positieve indruk kunnen achterlaten.

Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Wat een mooie gebouw, wat een geslaagde renovatie van dit voormalig postgebouw. Dankzij de hoge plafonds hebben de architecten ervoor gekozen om de kamers op het eerste verdiep in te richten met een duplex zone waar de badkamer zich bevindt. Dertien treden, toch iets waar mensen die iets slechter te been zijn rekening mee dienen te houden bij reservatie. Vraag daarom voor een kamer op de tweede verdieping. Kamers zijn even mooi en luxueus afgewerkt! Neem tijdens uw verblijf ook de tijd om iets te drinken in de bar. Alle personeel is heel vriendelijke en professioneel ondanks hun nog jonge leeftijd. Top! Eindelijk is het gelukt om van dit gebouw een prachtige locatie te maken, met in het andere gedeelte een mooie indoor shopping zone met een mooie parfum zaak etc.....

Beste Serge D,

Het doet ons erg veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf in ons prachtig hotel. Wij zijn ook erg trots op de verbouwing en de top locatie in het historisch hartje van Gent.

Wij verwelkomen u graag bij een volgende gelegenheid. Aarzel niet om onze website te bezoeken, waar u de beste kamerprijzen zal vinden!