31 januari 2018 beoordeeld

Fantastisch gebouw, super ligging. Alles is uitgewerkt tot in de details en de afwerking is ongelooflijk. Zeer vriendelijk personeel.
The Cobbles (de bar) is al een bezoek waard op zich. Prachtig zitten bij het haardvuur met een overheerlijke cocktail.
Verwen jezelf met een weekendje in dit hotel.
Het ontbijt was zeer volledig en heerlijk. Enkel het low-dining gebeuren is minder aan mij besteed. Maar daardoor is het wel prachtig zitten.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
1898thepost, General Manager van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2018

Beste Topper_Charlie,

Van harte bedankt om uw ervaring te delen.
Het was een genoegen u te verwelkomen en wij kijken alvast uit naar uw terugkomst.

Sven Steijvers - General Manager
1898 The Post, Ghent

29 januari 2018 beoordeeld

Leuk hotel, het neemt je helemaal mee terug in de tijd. Je meent je net in een James Bondfilm te bevinden. De ligging maakt het hotel wel tamelijk prijzig. Het ontbijt is zeer lekker met vers fruitsap! De kamer is erg ruim, wel dien je de trap te nemen om de badkamer te bereiken. Wat ontbrak voor mij was een kleine lavabo aan het toilet. Als je na het toiletbezoek je handen wil wassen moet je de trap op naar de badkamer. Kleine elementen als een wc-borstel en een luchtverfrisser zouden het ook completer maken voor de prijs die je betaald. In het algemeen een heel leuk verblijf gehad met een heerlijk bed om in te slapen. Qua geluidsoverlast van de omliggende kerken merk je weinig.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste Femme L,

We zijn inderdaad op een erg unieke locatie in Gent gelegen, in het historisch hartje van de stad.
Bij de verbouwing en het decoreren van het hotel hielden wij de stijl en de structuur van ons mooie neogotische gebouw mee in gedachte. Dankzij dubbele beglazing en extra voorzetramen zijn we er effectief in geslaagd om het stadslawaai niet te laten doorklinken. Het doet ons plezier dat u dit opmerkte.

We hopen u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen.
Aarzel niet om met ons contact op te nemen voor de beste kamerprijzen.

Met vriendelijke groeten,

Sven Steijvers - General Manager
1898 The Post, Ghent

3 januari 2018 beoordeeld

We hadden geluk en konden ook als niet-hotelgasten een ontbijt reserveren. Echt een ideale, fijne plek. De moeite meer dan waard. Super lekker, zeer vriendelijk en gastvrij onthaal en personeel. Service met een grote S.

Kamertip: Niet alleen het ontbijt zelf is de moeite, ook de kamer van het ontbijt
  • Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
1898thepost, FO Agent van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Inderdaad. Het is altijd een leuk idee om eens als niet-hotelgast van ons heerlijk ontbijt te komen genieten. Let wel. In het week-end reserveren wij het The Cobbler-ontbijt uitsluitend voor onze hotelgasten.

28 december 2017 beoordeeld

wouw ..... wat een prachtig hotel . Er is hier met zo veel zorg aan de inrichting gewerkt . adembenemend . Ik verbleef in the loft ... grootste kamer van het hotel. een geweldige kamer met een amazing uitzicht. Personeel ontzettend vriendelijk. niet voordelig maar het alles dubbel en dwars waard .
nb : ontbijt is erg knus en heerlijk

Kamertip: mooiste : toren kamer/ of loft
  • Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
19 december 2017 beoordeeld

Prima hotel met goede ligging,behalve geluidsinstallatie in kamers langs Kerstmarkt. Op 2 kamers na alle kamers met badkamer trap op ,soort duplex,lastig voor iemand die moeilijk te been is.prima ontbijt.

Kamertip: Kamer in gang paralel met sint Michiel sbrug
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
1898thepost, Front Office Assistant van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Hartelijk dank voor uw reactie, Guy. 1898 The Post Hotel is een Boutique Hotel dat zijn gasten het jaar door een rustig verblijf tracht te garanderen. Een occasionele geluidsoverlast kan men echter in geen enkele stad vermijden. Door de specifieke architectuur van het postgebouw zag de bouwheer zich vaak genoodzaakt tot een trapconstructie. Maar er zijn wel degelijk kamers beschikbaar voor gasten die minder mobiel zijn. Maak zeker uw voorkeur voor dat type kamer kenbaar, als u dat wenst. Wij hopen alvast u in de toekomst nog te mogen verwelkomen.