“Een echte aanrader! ”

Otium
Geclassificeerd als nr. 26 van 985 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 20 - € 58
23 november 2023 beoordeeld

Wat een belevenis mogen wij telkens ervaren in Otium, gewoonweg geweldig! De bediening, het lekkere eten, kortom een mooie zaak! Jullie zijn toppers! Wij zijn alvast fan!

Datum van bezoek: november 2023

29 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Keuze uit 3 menu’s waarbij je kan kiezen of je 3 of 4 gangen wilt eten.

Ik had gekozen voor 3 gangen carne en dit was heerlijk en voor mij perfect.
Mooie gerechtjes met heerlijke smaken.

Vriendelijke bediening

20 oktober 2023 beoordeeld

Heerlijke ervaring! Zowel de typische Italiaanse keuken ( geen pizza maar topkwaliteit van producten) als de sfeer, het prachtige interieur als de service. Een echte familiale sfeer met een topselectie aan wijnen. Dit moet je eens ervaren! Zalig!

17 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Hele goede en vriendelijke bediening, de mensen laten je direct thuis voelen. Het eten is ook heerlijk.
Het prachtige vernieuwde deel heeft ook een mooie zithoek om gezellig te aperitieven.

15 oktober 2023 beoordeeld

Het is hier een super service en het eten is fantastisch ik kom zeker terug ! Ik vond het zeer gezellig het restaurant Otium eigenaar was ook zeer vriendelijk en aangenaam! Ben super te Vreden

• Sfeer

Reizigers die Otium bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Otium geweest? Deel je ervaringen!