“!”
Beoordeling van Midtown Grill

Midtown Grill
Geclassificeerd als nr. 222 van 1.020 Restaurants in Gent
Beschrijving: Midtown Grill - Verwijzend naar de beroemde Midtown wijk in New York, straalt dit Amerikaanse steakhouse een typische sfeer van levendigheid en no nonsense uit. Je bevindt je even terug in de jaren ‘30 met stijlelementen van die periode, Art Deco. Om hier zelf van te kunnen proeven hoef je vanaf april 2017 niet meer over de Atlantische Oceaan te vliegen: de Midtown Grill strijkt neer in Gent, en meer bepaald aan de kade van de Leie, om voortaan het restaurantgedeelte van Ghent Marriott aan het water in te palmen. We zijn de wereld over gegaan op zoek naar het beste vlees. We vonden dit in onder andere in Amerika. Chef-kok van Ghent Marriott, legt uit: “De Prime USDA steaks zijn afkomstig van Black Angus runderen die grazen op de uitgestrekte weiden van de staat Kansas en een speciaal dieet van gras en mais krijgen. Zij zijn beroemd vanwege de mooie marmering van het vlees. Door een drogingsproces bij ons ter plaatse in dry-aging-kasten die speciaal op maat werden gemaakt, krijgt het vlees een zeer verfijnde smaak en wordt het bovendien op geheel natuurlijke wijze extra mals.” Midtown Grill speelt ook volop de kaart van de lokale producten. Zo levert ’s lands meest gerenommeerde slager - Atelier Dierendonck uit Nieuwpoort - Rib-Eye van Holstein, filet pur van Simmental en picanha van Wagyu – runderen. Pork chops zijn dan weer afkomstig van Brasvar uit Nevele. Lambrecht Wijnen uit Sint-Martens-Latem zorgt voor een groot deel van de zeer uitgebreide en betaalbare wijnkaart welke werd samengesteld met de medewerking van Philippe Tielemans van het Vlaamse Wijngilde en de wijn-training van de zaalmedewerkers is in handen van niemand minder dan de beste Sommelier van België, Joery de Lille.
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en een zeer aangenaam verblijf!
Voor herhaling vatbaar. Uitstekend! Kan dit restaurant met een gerust hart aan iedereen aanraden.

Datum van bezoek: april 2018
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Beste Harmen,

Heel hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring in Midtown Grill.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek en wij hopen u dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst en vooral het uitzicht. Ja met zicht op de graslei kan je echt niet beter zitten, al zeker op een zonnige dag. Toen we aankwamen werden we heel vriendelijk onthaald en namen een plaatsje op het terras. Onze vraag om eerst rustig te genieten van een uitgebreid aperitief en pas nadieb het eten te laten komen was totaal geen probleem. De bediening was echt top, zelfs door de nerveuze jobstudent. We werden echt op onze wenken bedient. De kaart had verschillende leuke keuzes en was ruim genoeg. Uiteindelijk voor de filet pur gegaan en die smolt echt op je tong, prachtige cuisson en superlekker. Ook de wijn erbij was van uitstekende kwaliteit. De prijzen zijn daardoor ook correct en gepast. De volgende keer wil ik ook eens genieten van het interieur binnen en dan zal het wellicht een 5 worden. Een dikke aanrader!

Datum van bezoek: april 2018
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2018

Beste Kevin,

Bedankt voor het delen van je ervaring in Midtown Grill.

Met een missie om 'The best steaks in town' te serveren, zijn we er trots op om aan uw behoeften te voldoen en zijn we verheugd dat we hebben voldaan aan uw verwachtingen.

Wij hopen u dan ook spoedig opnieuw te mogen verwelkomen zodat u inderdaad ook eens kan genieten van ons interieur.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 2 nachtjes geslapen in het geweldige Marriot Hotel in het hartje van Gent. Het hotel was al zeer goed. Maar het bijbehorende restaurant was een absolute geweldige ervaring! Het eten was prijs-kwalitatief perfect en de ober (Micheal) was zeer vriendelijk. We hebben maar zelden zo goed gegeten.

Datum van bezoek: april 2018
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2018

Beste Tim,

Nogmaals hartelijk bedankt voor je lovende woorden met betrekking tot Midtown Grill.

Het doet ons oprecht plezier dat u heeft genoten van uw diner en wij hopen u dan ook spoedig opnieuw te mogen verwelkomen!

26 februari 2018 beoordeeld

Goede ontvangst in mooi kader. mooi, uitzicht op de graslei van aan onze tafel. grote wijnkaart. het voorgerecht was heerlijk van smaak. Het stuk vlees mag super en perfect bleu gebakken zoals gevraagd. De wijn was tevens goed. Wel is alles wat prijzig maar toch de moeite waard. het vlees wordt u voor de bereiding getoond.

Datum van bezoek: februari 2018
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2018

Beste Jean,

Bedankt voor het delen van je ervaring in Midtown Grill.

Wij hopen u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen!

PR & Marketing Executive

16 februari 2018 beoordeeld

Gezellige sfeer, mooi interieur, prachtig zicht op de Leie en erg lekker eten en wijnen. Bollinger Champagne te verkrijgen per glas, geweldig.
Professionele, attente en zeer vriendelijke bediening door Michaël. Klasse!

Aanrader in het mooie Gent!

Datum van bezoek: februari 2018
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Midtown Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Beste Nathalie,

Heel hartelijk bedankt voor de tijd die u genomen heeft om ons deze feedback te bezorgen.

Wij geven uw positieve opmerkingen door aan ons team, met name aan Michaël, om hun blijvend te motiveren!

Wij kijken er alvast naar uit u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen.

PR & Marketing Executive

Reizigers die Midtown Grill bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Midtown Grill geweest? Deel je ervaringen!