“spijtig”
Beoordeling van Spoorloos Perron

Spoorloos Perron
Geclassificeerd als nr. 212 van 951 Restaurants in Gent
Beschrijving: Welkom in ons nieuw brasserie-restaurant het Spoorloos Perron, we zijn gelegen op wandelafstand van het station Gent Sint Pieters. Iedereen welkom om ons te bezoeken voor ontbijt, lunch (zowel om mee te nemen als hier een dagschotel te komen eten!), diner of gewoon voor een gezellig drankje op ons groen terras! Ook 's avonds hebben we fantastische gerechten, dagelijks suggesties, en zowel vlees-,vis- als vegetarische opties! Tot binnenkort!! Het Spoorloos Team
4 weken geleden beoordeeld

Over bijna de hele lijn tevreden.
Maar zeer ontgoocheld dat er voor extra kroket en friet een meerprijs wordt aangerekend!
Nochtans komen we hier vaak!
Toch even over nadenken...

Datum van bezoek: juli 2020

8 januari 2020 beoordeeld

heel verzorgde lunch ook veel vegetarisch, super dessert, leuke sfeer en leuke. bediening, hier kan men ook gewoon iets drinken of gewoon een stukje taart eten

Datum van bezoek: januari 2020
18 november 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening en gezellig. Lunch is een aanrader qua prijs/kwaliteit!(stoofpotje van hert). De quiche daarentegen was erg klein en nogal droog.

Datum van bezoek: november 2019
16 oktober 2019 beoordeeld

Al 3x geweest, steeds tevreden. Niet topnotch of gastronomisch, denk eerder aan bistro of eenvoudige brasserie of een nederlands eetcafé. Prijskwaliteit super. Zeker ook voor kinderen!
Elke keer al heel vriendelijke bediening.
De eerste keer heerlijke mosselen gegeten.
Ook al lekkere biefstuk gegeten.
Aandacht voor de kinderen. Een speelhoekje, een klein lepeltje wordt zomaar gebracht.
Aangenaam terras.
Soit, wij komen zeker nog terug. Een aanwinst in de stationsbuurt van Gent!!!

Datum van bezoek: september 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk stekje dicht aan station St Pieters. Lekkere lunch formule met soep en koffie. Ook traditionele Vlaamse keuken. De asperges hebben gesmaakt. Vriendelijk beleefd personeel

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Spoorloos Perron bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Spoorloos Perron geweest? Deel je ervaringen!