“Geweldige ervaring”

Royal India Restaurant
Geclassificeerd als nr. 13 van 1.569 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 15 - € 30
3 mei 2024 beoordeeld

We zijn met een vriendengroep voor het eerst in Gent. Via tripadvisor hier terecht gekomen. We hebben heerlijk gegeten en de eigenaar is een hele vriendelijke gastvrije meneer. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2024

3 mei 2024 beoordeeld

Heel erg lekker! Heel veel keuze en de eigenaar is ook heel aardig. Leuke sfeer en goede locatie in het centrum. Ga er zeker naartoe.

Datum van bezoek: mei 2024
5 april 2024 beoordeeld

Hier gisteren lekker gegeten met vriendelijke bediening. Vooral de kip tandoori en bitter chicken waren erg smaakvol.

Datum van bezoek: april 2024
6 maart 2024 beoordeeld

Dit restaurant krijgt vrij goede reviews dus wouden we dit ook proberen. Het was voor ons een teleurstellende McDonalds ervaring: het eten was van goede kwaliteit en niet slecht maar de bediening was beneden alle peil. Niet echt een fine dining ervaring.

Met onze bestelling vroegen we ook een aperitief. Deze was al “sub par” de cava was echt “plat” (een overschotje van ‘s middags?) en een kwak warme gin zonder meer.

Wat we erger vonden, is dat onze glazen zelfs niet half leeg waren of het voorgerecht werd al gebracht.

De gerechten zelf (chicken pakora en hot&sour soup gevolgd door een Karhai chicken en een Royale chicken curry) waren gewoon goed maar ook niet meer dan dat.

En terug liet de bediening het afweten. De glazen van het aperitief werden niet afgeruimd zodat de al kleine tafels ondoenbaar werden. Ook moeten vragen waar onze drank bleef. En waar is het naan brood dat we bestelden?

Omdat het voorgerecht zo snel kwam, vroegen we het even rustig aan te doen voor het hoofdgerecht. “Geen probleem, geef een seintje”. En toch stond even later - ongevraagd - ons hoofdgerecht er.

Toen we afrekenden werd wel een en ander duidelijk: aan een aantal.dames,werd gezegd dat hun gereserveerde tafel (waar wij ook op reservatie zaten ) weldra vrij zou komen.

Ik heb bijna nog nooit een “one star review” gegeven maar deze ervaring is voor ons niet voor herhaling vatbaar. Studenten op zoek naar een redelijke snelle hap, zullen er misschien anders over denken.

Datum van bezoek: maart 2024
6 februari 2024 beoordeeld

Traditioneel Indiaas eten in een wel volgepropt restaurant. Prijs is prima maar reserveren nodig! En dan is het nog weleens dat het niet klopt. We hadden geluk. Eten lekker.

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die Royal India Restaurant bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Royal India Restaurant geweest? Deel je ervaringen!