“GEWELDIG”
Beoordeling van BeVirtual

BeVirtual
Geclassificeerd als nr. 6 van 16 Recreatie en spellen in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek de oneindige mogelijkheden van virtual reality. BeVirtual is een virtual reality arcade, een uniek concept uitgerust met 4 speelgebieden. Elk gebied geeft je toegang tot virtuele werelden, ervaringen en games. Je kunt paintballen, golfen, shooting, pingpongen, boogschieten met of tegen elkaar. Bezoek de bodem van de oceaan, sta op een plank op een wolkenkrabber van 150 meter, behaal on
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Kluisjes / opslag, Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten, Trappen / lift
31 oktober 2017 beoordeeld

Mijn vriend en ik zijn al vijf maal geweest. Keer op keer blijft het leuk! Echt keer op keer een fantastische ervaring!

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar! Superleuk als teambuilding met een groep vrienden of collega's

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kozen voor het introductie-pack. Eerste kennismaking met virtual reality was zeer positief! Vriendelijke service en een heel toffe ervaring!

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekijk meer beoordelingen
24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die BeVirtual bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In BeVirtual geweest? Deel je ervaringen!