“Lekker, apart, een aanrader! Tof concept!”
Beoordeling van Soepbar Sordo

Soepbar Sordo
Geclassificeerd als nr. 2 van 30 Snelle hap in Gent
Prijsklasse: € 3 - € 5
23 juni 2023 beoordeeld

Wij kwamen hier toevallig voorbij en vonden dit een zalig plek voor een lekkere lunch. We kozen een assortiment van mini soepjes, een broodje veggie spread en een tomatentapenade. Dit alles was echt heerlijk! Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2023

12 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker , goedkoop , sympathiek , rustig , mooi voorbeeld van hoe ietd wat als een beperking wordt gezien hier juist wel als een meerwaarde kan gezien en ervaren worden .

Datum van bezoek: januari 2023
SoepbarSordo, Eigenaar van Soepbar Sordo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2023

Dankjewel

8 december 2022 beoordeeld

Zalig om in deze setting te ontwaken met een verse soep in een mooie setting. Eigenaars zijn supervriendelijk, en maken je ook wegwijs in de gebarentaal. Echte aanrader!

Datum van bezoek: december 2022
25 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De soep is overheerlijk, alsook de quiche en het dessert!
Het is een hele beleving om in gebarentaal je wensen duidelijk te maken maar het is zo leerzaam! Dank je wel heren! Tof interieur, lekker eten, genieten van de stilte, perfect voor een lunch in Gent!

Datum van bezoek: november 2022
13 november 2022 beoordeeld

Een aanrader voor wie een lekkere soep of snack wil eten in de buurt van t’ Gravensteen. Het is klein…maar fijn. Wij raden het aan en gaan zeker terug als we nog eens Gent bezoeken. Kleindochter van 9 heeft er haar naam in gebarentaal geleerd.

Datum van bezoek: november 2022

Reizigers die Soepbar Sordo bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Soepbar Sordo geweest? Deel je ervaringen!