“Verrassingsmenu was zeer lekker”
Beoordeling van De Kersentuin

De Kersentuin
Geclassificeerd als nr. 152 van 1.013 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
10 oktober 2017 beoordeeld

We kwamen hier met de familie eten op een maandagavond, dan wordt een verrassingsmenu geserveerd. Het eerste voorgerecht vond ik gewoontjes, het tweede met de scampi's was echter overheerlijk. Het hoofdgerecht was ook een topper, veel verschillende smaken op 1 bord. Het nagerecht was ook lekker. Al bij al zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening en gezellig om te zitten.
Tip aan resto zelf: investeer in geluidsabsorberend materiaal voor in de zaal, het kan er luidruchtig zijn als alles vol zit.

9 oktober 2017 beoordeeld

na een tweetal vorige bezoeken ,bij toeval na een bezoek aan tuindagen Beervelde,nog es binnengestapt.Kozen voor het marktmenu aan 35.00 € Het restaurant was bezet met een 12 tal gasten.Ondanks een schoonheidsfoutje (vis voorgerecht was koud) zeer lekker gegeten,goede prijs/kwaliteitsverhouding,vriendelijke en correcte bediening.We komen zeker nog terug

8 oktober 2017 beoordeeld

online gereserveerd, we waren met 8 pers. we werden verplicht om het kersentuinmenu te nemen of het marktmenu, dus geen keuze in iets anders, had wel gewild dat dit ons op voorhand werd meegedeeld.
het voorgerecht was nog ok,, maar het hoofdgerecht van zeebaars was echt ondermaats, een stukje dunne vis van max 100 gr. met een sausje die veel te zuur was.
.flessen water enkel verkrijgbaar in halve liter, dus goed gezien om de prijs op te drijven,
Enkel het interieur is mooi en netjes..

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst in n heel mooi en gezellig interieur
We aten a la carte
Alles was lekker en verzorgd
Enkel bij de st jacobsnootjes vonden we de garnituur minder passend bij het gerecht,toch zouden we hier zeker nog terugkomen.Alle obers waren heel vriendelijk ,kortom waar vj geld

11 september 2017 beoordeeld

Gaan eten voor 25 jaar huwelijk.
Waren met 11 personen, hebben de uitgebreide Kersentuinmenu (5 gangen) genomen.
Héél vriendelijke bediening, geen last van andere restaurantbezoekers.
Héél mooie, verzorgde tuin. Was af !

Reizigers die De Kersentuin bekeken, bekeken ook

Melle, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

Merelbeke, Oost-Vlaanderen
Merelbeke, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen

In De Kersentuin geweest? Deel je ervaringen!