“Lekker”

Geclassificeerd als nr. 153 van 942 Restaurants in Gent
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 november 2017 beoordeeld

Tof restaurant in Patershol ,gezellig en SUPER lekker. Zowel de kok als zijn vrouw kwamen ons persoonlijk bedienen aan tafel en niets was hun teveel . Mijn zoon had krokodil en vond het heel lekker,mijn man struisvogel ,ik steak met heerlijke pepersaus en mijne zoon zijn vriendin stoofvlees en alles was lekker. ook de scampi's waren om je vingers af te likken . Wij komen zeker terug !

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in authentiek Patershol kader, met typerend interieur.
Voor iedereen toegankelijke kaart met eigen accenten. Lekker eten en vriendelijke bediening. Zeker het betere toeristisch restaurant, een aanrader in zijn genre.

19 september 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel, we hadden niet gereserveerd maar zochten toch een plaatsje voor ons uit; lekker gegeten (3-gangen voor 30 €)., mooie inrichting. Er waren mensen die er al 30 jaar kwamen !

16 augustus 2017 beoordeeld

rustige bistro in omgeving van Patershol; op zondagmiddag menu gekozen van 30euro: voorgerechtje (kaaskroket met gandaham) +hoofd schotel (waterzooi met vis) + dessert; lekker en mooi gepresenteerd; klassiek interieur met bediening zonder veel tralala; besluit: prijs/kwaliteit een aanrader als het niet te druk bezet is.......

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker gegeten. Vooral de kangeroesteak met een zeer lekkere saus....alles aan betaalbare prijzen. De dranken zijn er iets duurder.

Reizigers die Vier tafels bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Vier tafels geweest? Deel je ervaringen!