Yvonne en W

Een kado om hier te verblijven, GEWELDIG

Beoordeling van B&B De Waterzooi
5,0 van 5 bollen9 jun 2024 beoordeeld
In 1 woord, subliem 😊
Geweldige locatie met super vriendelijke en lieve mensen
Ontbijt is meer dan geweldig, met zorg bereid. Super vers brood met heerlijk beleg, verse fruitsalade, heerlijke yogurt en telkens een heerlijk extraatje
Suite geweldig, bed super
Een geweldige sfeervolle en prachtig ingerichte B&B
Deze verdient een 10+
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Boek nu met Marriott Bonvoy
0.1 km van B&B De Waterzooi
Bar/lounge
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 23 juli 2023

Superfijne lokatie. Prachtige plek, midden in Gent tegenover kasteel. Appartementen (en de lodge) hebben middeleeuwse uitstraling. Van binnen prachtig stijlvol gerenoveerd. Daarnaast zeer aardige gastvrouw- en heer.
Echt een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 9 juli 2022 via mobiele applicatie

Wees gerust. Ook al zit je midden in het centrum. Dit is een oase.
Met zeer ruime en comfortabele appartementen en zeer gastvrije ontvangst en service en perfecte verzorging van ontbijt. Beter en veel vriendelijker dan een hotel. Regelden een uitstekende stadsgids en gaven leuke tips.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 13 september 2020

Wat een geweldige B&B. Mooie suite met woonkamer en uitzicht op de burcht. Eigen terras met de prachtige torens als uitzicht. Prachtig gedecoreerd tot in de details. Heerlijke badspullen. We hadden gelijk een verliefd gevoel. Ontbijt is subliem met heerlijke lokale verse producten. Gastvrijheid TOP. Het is eigenlijk moeilijk om in woorden allemaal uit te drukken maar we weten wel dat dit het mooiste plekje in Gent is. Eén dikke 10 plus

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

We logeerden in Waterzooi de Lodge. Een prachtig en sfeervol appartement zeer centraal gelegen in Gent. Het appartement is van alle gemakken voorzien en een goede plek om Gent te ontdekken, maar ook om heerlijk bij te komen na een dag sightseeing.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2017

We logeerden in Waterzooi Lodge, rechtover de B&B.
Gezellig onthaal met lekkere koffie in de B&B. De eigenaars zijn supervriendelijke Gentenaars. Ze hebben de mogelijkheid om je auto te parkeren wat met het circulatieplan van Gent een zeer aangenaam aanbod is. De heer des huizes parkeerde onze auto.
De Lodge is een huis, met heel veel smaak gerestaureerd, waar alle comfort aanwezig is.
De ligging is perfect voor wie historisch Gent wil bezoeken. Bijna alle bezienswaardigheden liggen op wandelafstand. Binnen een straal van een paar honderd meter vind je 10-tallen restaurants om te eten.
De Waterzooi is een echte aanrader

Datum van verblijf: augustus 2017