shyama85
Amsterdam, Nederland

Fijn ontvangst, prima en schone plek om te verblijven

Beoordeling van B&B De Waterzooi
5,0 van 5 bollen16 dec 2016 beoordeeld
We werden goed ontvangen. Kregen uitleg over de buurt aan de hand van de kaart van Gent. De faciliteiten in de ruimte werden goed toegelicht. Waar kan je wat vinden. Een ideale plek qua ligging en het ontbijt zag er keurig uit. Ik liet perongeluk een kannetje melk vallen maar ook daar kwam gauw een doekje aan te pas. Kortom heerlijk verbleven. En wat attent dat ik na afloop een lekker zakje met bonbons kreeg.
Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Trip.com
Zwembad
Church
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Al voor de 2de maal hadden we het geluk te kunnen verblijven in B&B De Waterzooi. Ook nu was alles tot in de puntjes in orde. Zowel het sympathieke ontvangst als de hygiene, het fantastische ontbijt, de adembenemende kamer, enz... Wij kunnen hier echt geen enkel negatief puntje over schrijven! We zijn ook zeker van plan om nog eens terug te gaan, het is gewoon veruit de beste B&B die er is!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 18 mei 2016 via mobiele applicatie

Het onthaal met koffie, thee en zoete proevertjes was heel hartelijk. We kregen van Kay en Christian onmiddellijk ook heel wat praktische informatie over de B&B en het mooie centrum van Gent. Ze waren ook persoonlijk geïnteresseerd naar wie we waren. Kortom... het was een leuke kennismaking. Het ontbijt de volgende morgen was gewoonweg fantastisch! Keuze genoeg en alles kakelvers! Het receptje van haar overheerlijke rabarbercake zou ik nog wel eens willen :-) De charmante inrichting, uitstekende bedden, de perfecte locatie van de B&B en de leuke (zondag)markt-tips van Kay waren ook nog maar enkele dingen die ons verblijf zo aangenaam maakten. En toen we bij ons afscheid Kay en Christian wilden bedanken voor hun gastvrijheid, kregen wij van hén een bedankje in de vorm van wat zoetige lekkernijen... Zo attent! Ondertussen had Christian onze wagen weer netjes voorgereden en zelfs onze bagages ingeladen. Nog niet dikwijls meegemaakt dat een gastheer en gastvrouw ons bij het wegrijden zelfs uitwuifden... het was alsof we afscheid namen van mensen die we al jaren kennen. Het was een zalig weekend! Zeer zeker een aanrdader!

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 1 mei 2016

Hele lieve en aangename mensen.
Wij hadden de phara suite op het 3de verdiep.
Hele mooie kamer, met een extra verdiep voor de master bedroom dit vonden wij een leuke extra. Leuk ingerichte kamer. We hadden een heel mooi uitzicht op het gravensteen en van achter aan het balkon hadden we ook een leuk uitzicht.
Het ontbijt was gewoon weg tip top in orde je weet niet wat je eerst moet nemen.
Leuke extra bij aankomst dat ze je auto voor je gaan weg zetten en gaan halen bij vertrek.
We kregen ook een kleine attentie mee van hun dit vonden we wel leuk je had het gevoel dat je gewaardeerd werd al gast.

Kamertip: Als je graag romantisch zit vind ik de phara suite op het 3de verdiep een aanrader
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 20 maart 2016 via mobiele applicatie

Perfection is boring maar dit is absoluut niet saai. Ronduit fantastisch. Beste stay over die wij al gehad hebben met een amazing breakfast.
Ligging is perfect. Suites zijn zo mooi dat je vergeet dat je de stad komt bezoeken. Bedden zijn trouwens topkwaliteit...
Wij komen terug.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 4 maart 2016 via mobiele applicatie

Een pareltje in Gent. Zowel de B&B als de mensen. We hebben een geweldig verblijf gehad. De B&B ligt in hartje Gent met uitzicht op de burcht. De kamers zijn erg ruim, het ontbijt is uitgebreid. De eigenaren doen alles om je een prettig verblijf te verschaffen.

Datum van verblijf: maart 2016