jacques852

Authentiek en sfeervol

Beoordeling van Charme Hotel Hancelot
4,0 van 5 bollen20 jun 2023 beoordeeld
Het zit in de naam .
Romantisch & sfeervol. Je ademt de authentieke sfeer reeds van bij het onthaal. Het is een reis terug in de tijd. Onze kamer was (zoals verwacht), groot en authentiek. Lekker oud met een moderne touch (de badkamer, tv en wi-fi natuurijk).
Datum van verblijf: februari 2023
Kamertip: Zoek je het authentiek en sfeervol, dan ben je hier aan het juiste adres.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
1.4 km van Charme Hotel Hancelot
Zwembad
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 20 april 2023 via mobiele applicatie

In een zijstraat van de Frere Orbanlaan op het zuid vinden we dit (inderdaad) charmant hotel in een patriciërswoning.
De inrichting heeft de tand des tijds doorstaan en zorgt voor heel wat charme.
Wij verbleven op het derde (zonder lift) waar de minst luxueuze kamers zich bevinden.
Kamer was zeker ruim genoeg , ook de badkamer waar een niet aangename indringende geur aanwezig voldeed verder.
Het ontbijt was vrij uitgebreid en was zeer smakelijk.
Pluspunt was ook de autogarage om de hoek .
Toch een zalig verblijf gehad in een inderdaad charmant hotel.

Kamertip: Lagere kamers zijn luxueuzer.
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 6 februari 2023 via mobiele applicatie

Mooi oud pand. Sfeervol hotel,oude grandeur, vriendelijk personeel, fantastisch, uitgebreid ontbijt. Goede prijs kwaliteit verhouding. Op loopafstand van het centrum, of met de tram om de hoek. In de buurt leuke eetadresjes.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 6 mei 2022 via mobiele applicatie

Charme gaat altijd gepaard met onderhoud en hygiëne. Die laatste twee zijn ver te zoeken. Op de kamer een zwaar vervuilde vloer onder en rondom het bed. Een doorgezakt matras en (rol)gordijnen die van kleur verschoten zijn of vol met vlekken. Als je de (douche)deur nader bekijkt zit deze vol met vette vingers en komt uit de douche een intens misselijk makende rioollucht. Tegels rondom toilet en wastafel zijn ronduit vies. Tel daarbij op dat direct vóór de entree een grote afvalcontainer staat, bij de entree de vloer net zo vies is en dat de toiletten op de begane grond in drie dagen tijd niet zijn schoongemaakt. De letters "vies" in het stof waren na dagen niet weggehaald. Een schuine blik in de keuken liet zien dat ook hier achter de schermen de omstandigheden net zo erbarmelijk zijn. Een vieze vloer, emmer met dweil naast het fornuis en onder het fornuis een een zwarte laag aangekoekt vuil. Charme is echt iets anders en een krakende trap en oude meubels die niet onderhouden zijn is echt niet genoeg om jezelf een charmehotel te noemen.

Kamertip: Kies een hotel net iets meer naar het centrum waarvan de straat ook in de avonduren aangenaam verlicht is.
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 13 oktober 2021

Dit hotel geboekt om de proclamatie van van het afstuderen (UGent) van onze dochter bij te wonen. Onze dochter werd ziek en kon de proclamatie niet bijwonen. Voor ons was het dus niet zinvol om naar Gent af te reizen. Wij hebben de boeking met reden aangegeven geannuleerd. Het hotel wilde toch de volledige betaling ontvangen en heeft dit van onze creditcard afgeboekt. (dus ook 2x ontbijt betaald)

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Romantisch! Sfeervol en goede service. Super mooie authentieke hotelkamer met grote badkamer in de sfeer van een badhuis! Helemaal onze stijl. Ben je opzoek naar iets moderns, dan is dit niet jouw hotel!

Tv deed het niet, maar wel goede WiFi! Dus tv kijken via tablet of telefoon goed te doen.

Datum van verblijf: augustus 2021