eDreams
Booking.com110 US$
Priceline
Orbitz.com108 US$
Beoordeeld op 15 februari 2020

wat een prachtig hotel. de inrichting is oud sjiek en wat te denken van de badkamer met een verzonken bad. plezierige ontvangst.en een vorstelijk ontbijt. ik kan dit hotel een ieder aanraden, die houdt van een "downton abbey" achtige verblijf.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 januari 2020

Indrukwekkende reis in de tijd in dit charmehotel. Knap gelegen aan de periferie van Gent. Parking en openbaar vervoer perfect. Verzorgd ontbijt. Warme gezellige kamers. Een bar zou een mooie toegevoegde waarde zijn.

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

goed hotel met vriendelijk personeel , parkeren is in de buurt lastig maar je kan bij de boeking een overdekte p plaats erbij huren . parkeer garage is op loop afstand. op loopafstand bioscoop en centrum

Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Uiterst goed gelegen hotel met de charme van een historische patriciërswoning. Kamers met een ziel. Ik hield van het knappe interieur. Verzorgd ontbijt. Net aan de stadsrand. Goed bereikbaar. Paris in Ghent. Parking. Knappe lobby. Sympathieke manager. Bezoekje waard.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 december 2019 via mobiele applicatie

Hier weekendje overnacht na alweer 5 jaar geleden ook
Ervaren als een oud heren huis met veel oude details
Dat maakt ook dat het wel eens extra wil kraken en piepen en tja dat hoor dus door hele pand
Toch ervaren dat onderhoud in die 5 jaar stil heeft gestaan, dus zou zeggen pak het op en maak het nog mooier
Als je niet aan de straat wilt parkeren zijn er enkele parkeerplaatsen tegen betaling beschikbaar in hotel
Afstand naar centrum is niet ver en een lekkere wandeling of je neemt de tram
Al met al leuke locatie maar heeft wel dringend onderhoud nodig