Tripadvisor
Gent
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Uiterst goed gelegen hotel met de charme van een historische patriciërswoning. Kamers met een ziel. Ik hield van het knappe interieur. Verzorgd ontbijt. Net aan de stadsrand. Goed bereikbaar. Paris in Ghent. Parking. Knappe lobby. Sympathieke manager. Bezoekje waard.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 december 2019 via mobiele applicatie

Hier weekendje overnacht na alweer 5 jaar geleden ook
Ervaren als een oud heren huis met veel oude details
Dat maakt ook dat het wel eens extra wil kraken en piepen en tja dat hoor dus door hele pand
Toch ervaren dat onderhoud in die 5 jaar stil heeft gestaan, dus zou zeggen pak het op en maak het nog mooier
Als je niet aan de straat wilt parkeren zijn er enkele parkeerplaatsen tegen betaling beschikbaar in hotel
Afstand naar centrum is niet ver en een lekkere wandeling of je neemt de tram
Al met al leuke locatie maar heeft wel dringend onderhoud nodig

Beoordeeld op 10 december 2019 via mobiele applicatie

Geweldig superhotel, dichtbij centrum, vriendelijk personeel, mooie kamer, supergoed ontbijt, parkeergelegenheid, erg fijn allemaal en totaal niets om over te klagen. Bedankt voor een heerlijk weekend.

Beoordeeld op 26 november 2019 via mobiele applicatie

Sfeer en karakter heeft het hotel meer dan gemiddeld. Ik ben in meerdere soortgelijken hotel blijven slapen alleen jammer dat achterstallig onderhoud er ook meer dan gemiddeld is. De service en het ontbijt waren daar integen boven het gemiddelde.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 oktober 2019

Een oud, vervallen huis dat zeer dringend aan een grondige renovatie toe is.
Ga vooral niet af op de foto's van de website, want dan kom je echt wel bedrogen uit!

Wij hadden de "Charme supérieur"-kamer geboekt. De charme was ver te zoeken!
Te beginnen met een zetel waarvan een poot ontbreekt.
Volgens de informatiefiche kan de slaapkamer verduisterd worden met rolgordijntjes, alleen, aan het rechter raam hangt er geen meer. Het gordijn hangt in de hoek niet meer vast aan de rail - zeer slordig.
De kleerkast ruikt alles behalve fris, spullen van de vorige logé liggen nog in het nachtkastje, geen enkele decoratie aan de wanden, parket met krassen en zeer lawaaierig. Geluidsisolatie: nul! "Geur"-isolatie: nul. Je ruikt 's wanneer men brood of spek aan het bakken is. Het slot van de slaapkamer geeft de indruk dat er een inbreker aan de slag geweest is.
In de badkamer werkten twee lichtjes niet, het doosje met papieren zakdoekjes was leeg, er was één tubetje douchegel voorzien voor 2 personen voor 2 nachten.
De verf bladert van het plafond (waterinsijpeling ?).

De benedenverdieping en de traphal zijn vervallen, nergens hangt er enige decoratie aan de wanden.
Het ontbijtbuffet was correct, zonder meer

Wij hebben voor ons verblijf 397€ betaald maar voelen ons zonder meer bedrogen!

Het enige positieve aan dit "hotel" is het attente personeel.

Kamertip: Kies voor een ander hotel.
Datum van verblijf: oktober 2019