Tripadvisor
Gent
Beoordeeld op 26 november 2019 via mobiele applicatie

Sfeer en karakter heeft het hotel meer dan gemiddeld. Ik ben in meerdere soortgelijken hotel blijven slapen alleen jammer dat achterstallig onderhoud er ook meer dan gemiddeld is. De service en het ontbijt waren daar integen boven het gemiddelde.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 oktober 2019

Een oud, vervallen huis dat zeer dringend aan een grondige renovatie toe is.
Ga vooral niet af op de foto's van de website, want dan kom je echt wel bedrogen uit!

Wij hadden de "Charme supérieur"-kamer geboekt. De charme was ver te zoeken!
Te beginnen met een zetel waarvan een poot ontbreekt.
Volgens de informatiefiche kan de slaapkamer verduisterd worden met rolgordijntjes, alleen, aan het rechter raam hangt er geen meer. Het gordijn hangt in de hoek niet meer vast aan de rail - zeer slordig.
De kleerkast ruikt alles behalve fris, spullen van de vorige logé liggen nog in het nachtkastje, geen enkele decoratie aan de wanden, parket met krassen en zeer lawaaierig. Geluidsisolatie: nul! "Geur"-isolatie: nul. Je ruikt 's wanneer men brood of spek aan het bakken is. Het slot van de slaapkamer geeft de indruk dat er een inbreker aan de slag geweest is.
In de badkamer werkten twee lichtjes niet, het doosje met papieren zakdoekjes was leeg, er was één tubetje douchegel voorzien voor 2 personen voor 2 nachten.
De verf bladert van het plafond (waterinsijpeling ?).

De benedenverdieping en de traphal zijn vervallen, nergens hangt er enige decoratie aan de wanden.
Het ontbijtbuffet was correct, zonder meer

Wij hebben voor ons verblijf 397€ betaald maar voelen ons zonder meer bedrogen!

Het enige positieve aan dit "hotel" is het attente personeel.

Kamertip: Kies voor een ander hotel.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel bij ontvangst. Wij hadden last minute geboekt zonder parkeerplaats vooraf te reserveren, maar er was nog plaats (15€ per nacht). Tram stopt bijna voor de deur maar ook te voet ben je in een kwartiertje in het centrum. Het hotel zelf ligt in een rustige straat.

Sfeervol hotel wat iets weg heeft van een chateau. Dit maakt het knus maar ook erg gehorig. Er is geen lift in het hotel, maar dit was voor ons geen probleem. Ook had onze kamer geen airco (handig om te weten als je in de zomer wil gaan).

Het ontbijt was zeer uitgebreid met vers fruit, goede koffie, verschillende sappen, cereals, verse croissants en chocoladebroodjes, te veel om allemaal op te noemen. Voor ons is het voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019

Top hotel, goed ontvangst, prachtige kamer, heel lekker ontbijt. Super! We hebben er van genoten. Ook een upgrade gekregen van kamer. We zullen er zeker nog eens gaan alswe in de buurt zijn. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Prima en sfeervol verblijf voor een weekendje Gent. Er is een inpandige parkeergelegenheid (wel vooraf reserveren). Personeel is heel erg vriendelijk. Kwartiertje lopen naar het centrum. Kamer ruim en schoon, alleen achter de deur was net niet gedweild, daar lag nog wat haar. Dat was het enige minpuntje, verder een topplek! Ontbijt is heerlijk, met alles wat je bedenken kunt.

Kamertip: Je moet wel goed ter been zijn, dit staat ook duidelijk op de website. Er is geen lift, alleen trappen.
Datum van verblijf: augustus 2019