Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van BeerWalk Gent zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Gent
vanaf 9,25 US$
Meer info
vanaf 8,67 US$
Meer info
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke beerwalk door de stad Gent langs 5 verschillende kroegen met elk een historisch bier verhaal! Zeker de moeite waard!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Yves is een erg leuke enthousiaste verteller, we hebben genoten van de leuke tour met heerlijke biertjes en de leuke humor tussendoor. Een echte aanrader!

Beoordeeld op 16 december 2018

Heel toffe manier om iets te leren over bier en een stad te leren kennen. De gids wist heel veel en vertelde boeiend!

Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Echt een aanrader om te doen wanneer je Gent bezoekt. Wij hadden Patrick als gids. Een boeiende verteller, plezierige man die hart heeft voor zijn stad. Aan alles te merken.

Beoordeeld op 3 december 2018 via mobiele applicatie

Als je gek bent van speciaalbier en meer wilt weten over de stad, dan is dit zeker iets wat je moet doen. Onze begeleider was Tom. Hij kon goed vertellen en was erg enthousiast. Gezellige kleine cafes bezocht en heerlijke biertjes gedronken. Op naar de volgende beerwalk!